Onderdeel Coinco 2802 Series Game Door

Flippers of onderdelen gezocht
Plaats reactie
MarcelZwolle1
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 dec 2021, 22:46
Real name: Marcel

Onderdeel Coinco 2802 Series Game Door

Bericht door MarcelZwolle1 » 27 feb 2022, 20:55

Ik ben op zoek naar een 'Coin Inlet Chute Assembly' van een coinco 2802 deur; artikel nummer coinco is (was) 404645.
Afbeelding

Het betreft onderdeel 20 van deze tekening
Afbeelding

Het verenstalen lipje waarmee de muntproever vastzit is afgebroken, zie niet in hoe ik dat anders kan verkrijgen/vervangen zonder dit hele gedeelte te vervangen.
(Is voor een Williams Firepower II)
(Links de afgebroken lip, zoals te zien, zit deze met een 'koperen(?) popnageltje' vast) Rechts zoals die zou moeten zijn..
Afbeelding

Mocht je er 1 hebben liggen (of je weet een adres waar deze verkrijgbaar is!) hoor ik het graag!
Mijn eerste kast (Williams Firepower II) aan het opknappen... (en inmiddels een skill flight erbij gekocht)

MarcelZwolle1
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 dec 2021, 22:46
Real name: Marcel

Re: Onderdeel Coinco 2802 Series Game Door

Bericht door MarcelZwolle1 » 08 mar 2022, 14:14

Suggesties hoe dit op te lossen zijn natuurlijk ook altijd welkom!
Mijn eerste kast (Williams Firepower II) aan het opknappen... (en inmiddels een skill flight erbij gekocht)

MarcelZwolle1
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 dec 2021, 22:46
Real name: Marcel

Re: Onderdeel Coinco 2802 Series Game Door

Bericht door MarcelZwolle1 » 23 mar 2022, 18:04

Echt niemand die mij hieraan kan helpen of misschien suggesties heeft???
Mijn eerste kast (Williams Firepower II) aan het opknappen... (en inmiddels een skill flight erbij gekocht)

Gebruikersavatar
inkochnito
Berichten: 757
Lid geworden op: 16 aug 2011, 20:39
Real name: Peter Koch
Locatie: The Netherlands

Re: Onderdeel Coinco 2802 Series Game Door

Bericht door inkochnito » 23 mar 2022, 18:53

Koperen klinknagel uitboren.
"vorkje" recht buigen.
Nieuw plaatje maken van een metaal en gaatjes boren op de juiste plaatsen.
Weer monteren met een boutje en moertje.
Lijkt me niet zo ingewikkeld.
Is niet origineel, maar werkt wel.

MarcelZwolle1
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 dec 2021, 22:46
Real name: Marcel

Re: Onderdeel Coinco 2802 Series Game Door

Bericht door MarcelZwolle1 » 23 mar 2022, 20:08

Dank je wel voor je reactie!
Hier had ik zelf ook al aan zitten denken, maar ik zie twee problemen waar je misschien tips voor me hebt?
Allereerst het sleufgat (waar die 2 vorkjes in zitten) hoe krijg je dat op een fatsoenlijke manier in zo'n klein stukje metaal? (Sorry, ben best wel handig met de elektronica maar mechanisch wat minder..) Gaatje boren lukt natuurlijk wel, maar de ervaring is als je dat op een rijtje probeert te doen, dat meestal niet echt wat wordt :?
Tweede probleem, dat gat van die koperen nagel is niet door en door; het zijn 2 platen metaal achter elkaar (met een soort van 'scharnierpunt') die koperen nagel zit alleen in de eerste plaat, tweede plaatje zit er stijf tegenaan; koperen nageltje is dus aan de achterkant nog geen millimeter 'dik' hoe krijg ik daar weer wat voor in de plek, boutje/moertje wordt volgens mij veel te dik, popnagel is nog dikker, zou zo niet weten wat daar tussen zou passen.
Zal morgen nog eens goed kijken en wat foto's nemen, misschien wordt het dan (voor mij ook..) wat duidelijker..
Mijn eerste kast (Williams Firepower II) aan het opknappen... (en inmiddels een skill flight erbij gekocht)

Plaats reactie