Bally Galahad PROJECT
Bally Galahad PROJECT
Dag allen
Wegens onvoorziene omstandigheden heb ik besloten om mijn PROJECT galahad te verkopen. Ik had er leuke plannen mee maar tja, keuzes...
Over de kast... Het is een oude EM kast waarvan het speelveld zéér afgespeeld is. De kast start op en speelt, maar de bal blijft maar komen, dus er komt geen einde aan een spel. Er is VEEL VEEL werk aan of voor onderdelen... Bij serieuze interesse kan ik je wel een paar fotos sturen.
Ik heb ze zeer recent gekocht. De prijs is 350 euro.
Graag enkel zelf ophalen in hartje West-Vlaanderen
Alvast bedankt
Wegens onvoorziene omstandigheden heb ik besloten om mijn PROJECT galahad te verkopen. Ik had er leuke plannen mee maar tja, keuzes...
Over de kast... Het is een oude EM kast waarvan het speelveld zéér afgespeeld is. De kast start op en speelt, maar de bal blijft maar komen, dus er komt geen einde aan een spel. Er is VEEL VEEL werk aan of voor onderdelen... Bij serieuze interesse kan ik je wel een paar fotos sturen.
Ik heb ze zeer recent gekocht. De prijs is 350 euro.
Graag enkel zelf ophalen in hartje West-Vlaanderen
Alvast bedankt
Re: Bally Galahad PROJECT
up Prijs is bespreekbaar
Dag allen
Pricedrop: 300euro
mvg.
Tom
Pricedrop: 300euro
mvg.
Tom
- wizardblom
- Real name: Ronald Blom
- Contacteer:
Foto's?
De techniek lukt wel...
De techniek lukt wel...
Slechte flipperkasten zijn er bijna niet, slecht afgestelde des te meer!
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Op 2dehands.
Dag allen
Stefan was me voor, ik heb gans de dag in het zonnetje gezeten met vrienden. Inderdaad, de flipper staat sinds deze morgen ook op 2dehands. Ik heb een weekje gewacht en eerst hier op het forum gezet, maar er is weinig animo. Niet onbegrijpelijk want er is wel wat werk aan.
groeten
Tom
Stefan was me voor, ik heb gans de dag in het zonnetje gezeten met vrienden. Inderdaad, de flipper staat sinds deze morgen ook op 2dehands. Ik heb een weekje gewacht en eerst hier op het forum gezet, maar er is weinig animo. Niet onbegrijpelijk want er is wel wat werk aan.
groeten
Tom
Gereserveerd
Mag slotje op