En we gaan verder. Een updateke...

Vandaag alle inserts en lampjes met bijhorende printen gepoetst. 't Was de moeite hier en daar. Dan maar verder gedaan met de rest van de onderkant. Terug properkes!
Daarna de binnenkant van het kabinet. Hmmm... ik zal dat gewoon poetsen met een kuisproduct, dan is 't wel goed... tot ik dat toch niet voldoende vond. Allée, wat schuurpapiertjes zoeken en beginnen schuren.

Uiteraard niet zoals met de restauratie van de AFM, maar 't is wel properkes genoeg. Ik zoek dus (zie gezocht rubriek) een foto/scan van de lamp/switchmatrix, kan ik dat witte papier nieuw maken. Dat ligt er te vuil bij.
Goh, die omvormer (of hoe noem je die blok?) staat er nu zo lelijk bij... allée hop, wat opschuren en blingblingproduct et voila, veel beter als ervoor (helaas geen foto van). De natte strepen/plekken zijn van het poetsdoekje.
Dan het pistool uiteen halen, binnenin poetsen en langs de buitenkant "opschuren" in verschillende keren en wat metaalpoets doen wonderen.
Tot slot de poten. Rechts de poten die eronder staken, roestig en soms een serieuze plek, onvoldoende dus. Ik heb de poten (in goede staat) van mijn ontmantelde AFM dan maar even "gestolen" samen met een nieuwe poot, deze 3 van de AFM helemaal terug ge"metaalpoetst" na wat zéér fijn schuurwerk (links op de foto, nog niet bewerkt). Vandaag een bestellingske van Carl ontvangen met o.a. nieuwe bouten, nieuwe voetjes...
Zo, de poten zitten er op met vilten bescherming. Dan toch nog de lockbar onder handen genomen. Rest me alléén nog het miniplayfield te plaatsen en te kijken of het nu wel werkt.