Pier Scheveningen

Welke flippers staan waar?
Plaats reactie
MarcelZwolle
Real name: Marcel

Pier Scheveningen

Bericht door MarcelZwolle » 07 sep 2025, 22:59

Van het weekend in Scheveningen geweest;
Op de pier in Scheveningen staan in totaal een 13 flipperkasten, helaas geen tijd gehad om goed te kijken, maar 1 stond er uit, rest was aan, vele bekende namen gezien, zal als ik er weer in de buurt ben eens wat foto's maken en wat info verzamelen!

Rock
Real name: Pedro

Re: Pier Scheveningen

Bericht door Rock » 08 sep 2025, 12:35

Een tijd geleden toen ik daar was zag ik het ook.

Ik herinner me dat het de beter bekende titels waren.

MarcelZwolle
Real name: Marcel

Re: Pier Scheveningen

Bericht door MarcelZwolle » 06 dec 2025, 23:35

Van de week nog 'even' op de pier geweest en een paar kasten geprobeerd ;)
Wat er zoals stond; bij binnenkomst: Mediefal madness, Junk Yard, No Fear, Scared Stiff, Dracula, Attack from Mars.
De eerste zag er op het oog goed uit, de Junk Yard speelt goed, De no fear heeft af en toe last van een plakkende linker flipper, De dracula is een kast die ik echt zonde van het geld vond (was erg traag in spel), Attack from Mars had een niet werkende dmd.
Verderop op de pier stond een: Funhouse, Elvira, Theatre of Magic, en een flintstones.
Van de Theatre of magic brandde alleen de dmd (met als tekst: pin2dmd bally/williams) en verder was de kast donker, de rest zag er redelijk uit.
Helemaal achterop de pier stonden nog een paar oude kasten; helaas 1 stond uit (defect?), 1 waren de displays erg slecht van en 1.. (weet niet meer wat daar mee was, maar waren niet de moeite waard om alles op te schrijven :madman:

Al met al, aan het begin van de pier staan de beste kasten (mooie color dmd's) en hoe verder je naar achter komt hoe slechter de kasten worden.

Ook stonden er nog een handvol (kleine 10?) arcade kasten in diverse staten.
(alle kasten waren van link speelautomaten uit Leiden)

Plaats reactie