PPO 2026

BOP, BFC, BFK, EPC en andere 3-letterwoorden
inkochnito
Real name: Peter Koch

PPO 2026

Bericht door inkochnito » 14 feb 2026, 20:48

PPO_logo_klein.jpg
PPO_logo_klein.jpg (26.12 KiB) 9 keer bekeken
Hallo flipperliefhebbers,

Op zondag 24 mei 2026 (eerste Pinksterdag) is de 13de editie van Peter’s Pinball Open.

Het PPO 2026 zal plaatsvinden in Jongerencentrum “The Hangout” te Nieuw-Beijerland. Ik zal weer proberen om een leuke verzameling van zo’n 14 kasten neer te zetten. De wedstrijd wordt ook aangemeld bij de IFPA en telt dus mee voor de ranking. Dus het is een wedstrijd voor de echte wedstrijdspelers. Recreanten kunnen terecht op zaterdag 23 mei.

’s Middags is de deur open vanaf 13:00 uur en om 14:00 uur gaat de eerste group matchplay ronde van start. De wedstrijd is bedoeld voor deelnemers met een IFPA registratienummer. De kwalificatie wordt gespeeld over een aantal ronden die eindigen rond 18:00 uur. De beste acht gaan door naar de group matchplay semi finale wedstrijd die vanaf 19:00 uur gespeeld zal worden. Daar blijven er dan weer vier van over die dan bepalen wie de winnaar zal zijn van het PPO 2026. De overige kasten staan er voor recreatie en om te oefenen voor de wedstrijd. Dus heb je zin en tijd om gezellig met elkaar te flipperen, meld je dan nu aan. Het maximum aantal deelnemers is 32 personen.

Deelname: 16 euro. Deelname is pas geldig indien deze betaald is. Stuur me even een email en dan stuur ik je de rekening gegevens voor het overmaken van het deelnamegeld. Telefonisch aanmelden kan via telefoonnummer 06-13991926, maar liever per e-mail: inkochnito@kpnplanet.nl. Eten en drinken is verkrijgbaar aan de bar tegen reguliere prijzen. Aangezien het in het Jongerencentrum “The Hangout” is, mag hier geen alcohol geschonken worden. Het voordeel is dat de prijzen iets vriendelijker zijn.

Speellocatie:
Jongerencentrum “The Hangout”
Nijverheidstraat 3
3264 XL
Nieuw-Beijerland

Ik hoop dat we een gezellige en (h)eerlijke flipperdag tegemoet kunnen zien.

Vriendelijke groeten en hopelijk tot ziens,
Peter Koch

Plaats reactie