Jep, van mij ook een dankje aan de organisatie en gastheer.
Zelf de avond heel goed gestart, voor de eerste keer een goed spel op den Taxi (> 5 milj met 3 knikkers)
Waarschijnlijk heeft diene Taxi dat niet meer kunnen verwerken en is daarom onzen Glenn .....
Kwalificatie ook goed verlopen (alhoewel ik het behaalde resultaat, 1 rode score voor mij en voor de eerste keer op plaats 1 na de kwalificaties

).
Halve finale op de MM met bal 4 stond ik op 3é plaats met 11 milj (speler 1 en 2 hadden iets rond 45 milj en 53 milj dacht ik) maar ben er met veel geluk toch over gegaan met een 66 milj (en had eigenlijk nog 2 knikkers in het spel maar die bleven hangen achter een gate dus spel niet uitgespeeld).
De finale was een stuk minder: laatste plaats met zoals vdb schreef weinig verschil tussen plaats 1 en 4 (en waarschijnlijk mijn beste kans tot nu toe om toch eens eerste te eindigen want geef toe 1,2 miljard op een TOM (4 ballen) is wel te doen hé.
Uiteindelijk toch een onbeschadigde beker (er was nochtans iets anders beloofd) gekregen uit de handen van onze Glenn (ik was nu wel aan het twijfelen of hij lachte of van plan was om te

gedurende de uitreiking)
Thanks gasten en tot de volgende keer (want ik blijf proberen om toch eens als 1é te eindigen

)