acu's uitgelopen

Nope. Die batterijlekkage is immers geen zuur maar een base. Als je er nog met iets extra basisch op zit (zoals je zegt met soda), help je je PCB compleet om zeep.markske schreef:dat zal wel lukken.zuur bestrijden met basisch (soda oid) en voldoende spoelen
je hebt gelijkdiesel64 schreef: Nope. Die batterijlekkage is immers geen zuur maar een base.
knap,respect man !!diesel64 schreef:Misschien kan dit je ook helpen. Ik heb destijds een TZ CPU hersteld en mijn werk hier gedocumentarieerd.
http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=12&t=279
Dan moogt ge ze ook hier afzetten, ipv op het containerpark hoor.markske schreef:hij wil het maar niet doen,nog even en ze gaat bij de schroot![]()
En je switches in de through werken allemaal goed?markske schreef:ball waiting opgelost zat een slechte switch op !
nu start hij netjes op maar geeft geen bal in de "shootinglane" flippers werken ook niet (in testmode wel) digit player 1 geeft een 0 aan die blijft pinken en het lampje ball in play licht ook op![]()
als je nou even wacht doet hij mss al wat meer dat spaart u een hoop werkdiesel64 schreef: Dan moogt ge ze ook hier afzetten, ipv op het containerpark hoor.![]()
en dat zit op het MB veronderstel ik ?diesel64 schreef: Aangezien al jouw switched solenoids niet werken (en de rest wel) moet je het probleem gaan zoeken in het gemeenschappelijk circuit.