Ik had eerst geen 20 volt, dat bleek een zekering te zijn die eruit lag ( F111 ). Toen 20v.
Vanuit F107 gaan 2 draden met 20 volt naar 2 groepen flashers toe. De ene groep doet helemaal niets, toch staat er 20 volt op. Bij de andere branden er 2 voluit en constant. De rest niet. Ook hier staat netjes 20 volt op.
Aansturing flashers o.i.d. ?
Funhouse - flashers werken niet
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Re: Funhouse - flashers werken niet
Ik heb dat onlangs ook gehad: geen enkele flasher die werkte in een bepaalde kring. Alles onderzocht: kabel nagekeken op breuk, een los soldeerpunt, de connector, de zekering... alles leek ok. Tenslotte ontdekt dat domweg alle lampjes gesprongen waren... er zaten hier en daar gewone lampjes in ipv flashers (geen idee of het daardoor kwam).
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Doordat er 2 continu branden zal op een gegeven moment de zekering door gaan. Maar de oorzaak zal de aansturing zijn.wza1979 schreef:Bij de andere branden er 2 voluit en constant. De rest niet. Ook hier staat netjes 20 volt op.
Aansturing flashers o.i.d. ?
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Ok. maar nu ?
- wza1979
- Real name: William van de Zand
Ben heel ietsie verder ....
Er waren meer dan 3/4 van de flashers stuk ook.
Maar van de 6 flash aan sturingen ( J126 ) doen alleen 4 en 5 het goed. Alles wat op de rest zit blijft gewoon aan.
Hoe zou ik dit kunnen meten ? Ze zitten allemaal op U3 ( ook de goede ) zou het die kunnen zijn ?
Er waren meer dan 3/4 van de flashers stuk ook.
Maar van de 6 flash aan sturingen ( J126 ) doen alleen 4 en 5 het goed. Alles wat op de rest zit blijft gewoon aan.
Hoe zou ik dit kunnen meten ? Ze zitten allemaal op U3 ( ook de goede ) zou het die kunnen zijn ?
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Is het niet zo dat e en flasher op de nul wordt geschakeld? Kortom, er zit bij de flashers die continu aan staan een schakelfout?
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).