TOM Onderdelen.
TOM Onderdelen.
Hallo, ik ben op zoek naar enkele onderdelen voor mijn TOM.
ik zoek de opto-interruptor voor de trunk, mijne is gekraakt, heb die al gelijmd maar breekt weer bij het aanspannen.
en ik zoek ook de echte cliffy protector voor mijn ramp.
Ik heb blijkbaar een originele bally protector zitten, maar na enkele potjes flipperen is mijn ramp terug gebroken.
Iemand een idee waar ik deze beiden kan vinden en waar ze ook op stock zijn.
Geen idee hoeveel zo'n verzending uit de USA kost, maar daar heb ik zo mijn vrees dat het niet goedkoop zal zijn.
Alvast bedankt.
ik zoek de opto-interruptor voor de trunk, mijne is gekraakt, heb die al gelijmd maar breekt weer bij het aanspannen.
en ik zoek ook de echte cliffy protector voor mijn ramp.
Ik heb blijkbaar een originele bally protector zitten, maar na enkele potjes flipperen is mijn ramp terug gebroken.
Iemand een idee waar ik deze beiden kan vinden en waar ze ook op stock zijn.
Geen idee hoeveel zo'n verzending uit de USA kost, maar daar heb ik zo mijn vrees dat het niet goedkoop zal zijn.
Alvast bedankt.
Pins: Theatre Of Magic / The Addams Family
Gezocht:Terminator 2
Sold: Whirlwind
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Re: TOM Onderdelen.
cliffy protectors hier bij Karin the Pinwitch. Vanuit Duitsland valt transport heel goed mee, en uiteraard geen douanekosten.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
Super
en ze hebben ook meteen de opto-interrupter 
Bedankt

Bedankt

- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Ik koop al jaren bij haar. Super vriendelijk en als iets niet op haar site staat kan je haar altijd mailen en probeert ze het alsnog te krijgen, ook in de VS. Heel handig dus om douanekosten te beperken. En... er zit altijd een rolletje snoep bij mijn bestelling.

Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
ja ze heeft blijkbaar nog veel onderdelen liggen ook.
Oja iemand die weet waar ik de ramp wires kan kopen voor een TOM ?
Mijne zijn o zo lelijk en ik heb ze naar iemand gaan tonen om te laten vergulden, maar dat was mij te duur.
Oja iemand die weet waar ik de ramp wires kan kopen voor een TOM ?
Mijne zijn o zo lelijk en ik heb ze naar iemand gaan tonen om te laten vergulden, maar dat was mij te duur.
Cliffy protectors kan je ook rechtstreeks kopen bij Cliffy zelf. Als je bestelling minder dan 22 euro kost, heb je per definitie geen invoerkosten.
Ik heb al meerdere malen bij hem gekocht. Toffe en correcte kerel. Vlotte verzending.
Ik heb al meerdere malen bij hem gekocht. Toffe en correcte kerel. Vlotte verzending.
No shirt. No shoes. No pinball.
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Even over die cliffy protectors. Ik ben aan het twijfelen om voor mijn whirlwind ook zo'n setje te kopen omdat het mylar nog goed is. Omdat het mylar nog goed is ga ik niet clearcoaten en waag ik me ook niet aan isopon, dus cliffies.
Maar nu vraag ik me af in hoeverre die protectors het spel aantasten. Ik heb het idee dat de ballen gaan stuiteren op de plek waar ze aangebracht zijn.
Heeft iemand er ervaringen mee?
Maar nu vraag ik me af in hoeverre die protectors het spel aantasten. Ik heb het idee dat de ballen gaan stuiteren op de plek waar ze aangebracht zijn.
Heeft iemand er ervaringen mee?
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Ik heb enkel nog maar ervaring met een cliffy op de scoop van een Twilight Zone en voor zover ik merkte had dat geen invloed op het spel.
Natuurlijk kan ik me wel voorstellen dat het misschien een zéér trage bal kan beïnvloeden, maar ja... Je moet maar goed genoeg aan de scoop in schieten hé.
Natuurlijk kan ik me wel voorstellen dat het misschien een zéér trage bal kan beïnvloeden, maar ja... Je moet maar goed genoeg aan de scoop in schieten hé.

No shirt. No shoes. No pinball.
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
diesel64 schreef:Ik heb enkel nog maar ervaring met een cliffy op de scoop van een Twilight Zone en voor zover ik merkte had dat geen invloed op het spel.
True, maar over de trage ballen maak ik me geen zorgen. Ik ben een beetje bang voor die superstrakke snoeiharde ballen die mijn scoops te verwerken krijgen

Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Ik had deze op mijn JP, en daar was het plots een pak moeilijker om de scopen te schieten...
Wel op mijn Whirlwind zitten er ook van cliffy.
Ik heb daar nog geen last van gehad dat er een bal stom begint e doen door die cliffy protectors.
en ze zitten zeer mooi vast, ook trage ballen gaan er zonder problemen bij mij mooi in.
Ik heb daar nog geen last van gehad dat er een bal stom begint e doen door die cliffy protectors.
en ze zitten zeer mooi vast, ook trage ballen gaan er zonder problemen bij mij mooi in.