Ik zoek een leuke flipperkast uit mijn studenten tijd.
Das dus 1990 - 1995.
Liefst van een forumlid, het zal mijn eerste flipper zijn en wil me nog niet wagen aan een 2dehands of Kapaza avontuur.
Degene die ik het leukst vond op café was IJ, TAF en TZ.
Maar alle kasten uit deze periode zullen in overweging genomen worden.
Ze moet wel 100% technisch in orde zijn, verkleuring mag zolang de prijs correct is.
Een thema die kinderen aanspreekt is een plus punt maar geen vereiste.
Flipperkast 1990 tot 1995
Re: Flipperkast 1990 tot 1995
Mijn flintstones vond ik een leuke beginnerskast. Zeker geschikt voor kinderen, ook al kennen ze het thema niet. De yabedabedoooh! En fliiiintstooooone! Leren ze heeeeel snel.. Staat bij rubriek te koop 

In: F14 Tomcat, NBA FB
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...
Heb een schitterende TZ staan in originele staat (originele decals!) die allicht weg mag. Wil graag een POTC 

De TZ ziet er zeer mooi uit. De prijs is voor mij echter aan de hoge kant omdat het mijn eerste aankoop is.
Hiermee wil ik niet zeggen dat hij die prijs niet waard is, dit laat ik aan de ervaren forumleden over.
Mss ben ik binnen een jaar wel klaar voor een dergelijke aankoop.
Hiermee wil ik niet zeggen dat hij die prijs niet waard is, dit laat ik aan de ervaren forumleden over.
TAF
Er staan hier vaak genoeg leuke kasten voor prima prijzen (afhankelijk van staat, maar die is hier over het algemeen sowieso altijd wel prima), gewoon even geduld hebbenaquasat schreef:De TZ ziet er zeer mooi uit. De prijs is voor mij echter aan de hoge kant omdat het mijn eerste aankoop is.

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Of de kast een jaar reserveren...
.

Juist mijn eerste flipperkast aangeschaft.
Maandag avond staat er bij ons een No Fear.
Stond ook op een zucht van een andere duurdere kast (hij was zijn prijs ook waar hoor).
Voor de volgende maanden zoek ik geen kast meer, maar binnen 6 maanden ben ik wss wel klaar om een IJ of een TAF aan te schaffen

Maandag avond staat er bij ons een No Fear.
Stond ook op een zucht van een andere duurdere kast (hij was zijn prijs ook waar hoor).
Voor de volgende maanden zoek ik geen kast meer, maar binnen 6 maanden ben ik wss wel klaar om een IJ of een TAF aan te schaffen
TAF