Dat was te merken aan uw CV.zwartepanter schreef:Ik vind een zwakke flipper niet echt kunnen, nè...
BFC 6
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Re: BFC 6
daarmee dat we de finaleflipper vlak voor de finale alsnog waterpas gezet hebben.
En toch bleef panter daarop anticiperen
IFPA Country Director Belgium
Panter, volgende keer mag je mij gerust eens bellen en dan kom ik u helpen om de flippers waterpas zettenzwartepanter schreef: volgende keer haal ik mijn grote en kleine waterpas boven en als het moet die met het elektronische oog.
Persoonlijk vond ik het echt kl**e dat ik er niet kon zijn met al die mooie Sterns op een rijtje
- dennis the menace
- Real name: dennis verleyen
Eindelijk ook eens de gameroom van panter mogen bewonderen, knap gedaan!
Mijn prestatie was alweer eentje om snel te vergeten maar sfeer maakte alles weer goed.
Terug een bedankje aan de organisatie en gastheer, tot BFC 2013!
Mijn prestatie was alweer eentje om snel te vergeten maar sfeer maakte alles weer goed.
Terug een bedankje aan de organisatie en gastheer, tot BFC 2013!
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Dju, en ikke maar trainen op de niet waterpas gezette flippers. Daarmee da'k de finale ni kon winnenDavid Pinball Wizz schreef:daarmee dat we de finaleflipper vlak voor de finale alsnog waterpas gezet hebben.
Idd, Pascal !Pascal schreef:ik vind dat een goede speler zich moet kunnen aanpassen aan de staat van de kasten.
Ik, bv, heb nooit zo lang gespeelt als op een flipperkast zonder bal.
"Dammit Jim! I'm a doctor, not a pinball wizard!"