En dat er daar eentje tussen kan zitten die wat minder schijnt ?, allee het schijnt niet minder , maar zo precies wat anders van vorm....waardoor dit soms opvalt in de animaties ? Is me nog nooit zelf opgevallen, maar met nu zelf een Flipper te hebben met led display , en je daar zelf uren staat op te turen
Led Display stern.
- jippen
- Real name: Dimitri Van Hove
- Contacteer:
Led Display stern.
Is het normaal dat je in een led display allemaal vierkantjes ziet ?
En dat er daar eentje tussen kan zitten die wat minder schijnt ?, allee het schijnt niet minder , maar zo precies wat anders van vorm....waardoor dit soms opvalt in de animaties ? Is me nog nooit zelf opgevallen, maar met nu zelf een Flipper te hebben met led display , en je daar zelf uren staat op te turen
In play: Tron pro, op zoek naar een ST pro/prem
- Kuroto
- Real name: Steve Gilissen
Re: Led Display stern.
Is eigen aan de LED DMD's.
Je kan daar chance mee hebben dat ze er ietwat hetzelfde uitzien, maar meestal zie je inderdaad dat je lijnen ziet of vierkanten met andere helderheid, ...
Komt omdat de chinezen die blokskes niet 100% hetzelfde kunnen maken.
Je kan daar chance mee hebben dat ze er ietwat hetzelfde uitzien, maar meestal zie je inderdaad dat je lijnen ziet of vierkanten met andere helderheid, ...
Komt omdat de chinezen die blokskes niet 100% hetzelfde kunnen maken.
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Jammer genoeg wel.
Die led display is opgebouwd uit kleinere led-blokjes en die hebben soms een klein randje en ze zitten niet allemaal even hoog op de printplaat - en dan zie je de randjes nog meer.
Die led display is opgebouwd uit kleinere led-blokjes en die hebben soms een klein randje en ze zitten niet allemaal even hoog op de printplaat - en dan zie je de randjes nog meer.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
- jippen
- Contacteer:
Ok geen defect dus
Bedankt voor de info.
je kan die vervangen door een gewone dmd mits bijplaatsen van een dmd bordje
dat kost (incl kabletjes) een 60 euro denk ik
dat kost (incl kabletjes) een 60 euro denk ik
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Indien gewenst, ik heb nog zo een bordje liggen - no idea of alle kabels erbij zitten.
http://www.consolekabels.be/
- jippen
- Contacteer:
En een dmd 150 euro , zie ik hier en daar .
En toch snel over de 200 euro dan....en wil nog andere mods ook
En toch snel over de 200 euro dan....en wil nog andere mods ook