Is dit op te lossen door alles eens goed te kuisen of moet er iets vervangen of afgesteld worden?
Met de wedstrijden die er binnenkort aankomen moet alles goed werken natuurlijk.

Waarom? The black editions van al mijn kasten is toch eens iets anders.Pascal schreef:kuisen is een goed begin
Hoe Pascal, is dat dan geen magnetisme?Pascal schreef:kuisen is een goed begin
Dat zit er ook in volgens mij, het zijn in ieder geval nieuwe ballen.J.Verheggen schreef:grappig, ik heb precies datzelfde probleem opgelost tijdens het DPO in amsterdam. Verschillende mensen zeiden toen ook dat ik het mechanisme moest 'kuisen' dat hielp voor geen ene, toen oude ballen eruit, mirror glazed erin, en de kast draaid nu nog steeds op de heldringe school zonder enige storing of probleem.
Verkoopt Carl geen mirror glazed ballen?J.Verheggen schreef:je hebt mirror glazed (minder snel magnetisch) maar ook andere ballen nieuw, zoals wij bij de wipperflinkel verkopen, die worden WEL magnetisch na een potje of 25.
enige die mirror glazed verkoopt op dit moment in europa zit op marktplaats, en bied ze aan voor 2 euro ofzo in de rubriek flipperkasten.
wipperflinkel verkoopt ze niet wegens een hoop gezeik en gezeur van de producent in de states.
dat kan er toch niet voor zorgen dat die lock pin zoveel later terugkomt??J.Verheggen schreef:grappig, ik heb precies datzelfde probleem opgelost tijdens het DPO in amsterdam. Verschillende mensen zeiden toen ook dat ik het mechanisme moest 'kuisen' dat hielp voor geen ene, toen oude ballen eruit, mirror glazed erin, en de kast draaid nu nog steeds op de heldringe school zonder enige storing of probleem.
Heb jij er dan nog liggen?glenn pellis schreef:volgens mij heeft het niets met die ballen te maken, de lockpin komt gewoon te traag terug, terwijl het met de hand direct terugkomt, dus denk ik automatisch aan dat magnetische stuk
je kan het eerst eens proberen met die mirror glazed ballen, ben benieuwd of dat werkt