Ben net principieel overeengekomen een flipperkast aan te kopen, maar ik moet die wel binnen de week naar de andere kant van het land gaan ophalen

Is het waar dat om een williams System11B kopkast van een cabinet te halen, je Engelse maten van schroevendraaiers nodig hebt ("Bahco")? Het betreft een Whirlwind flipperkast. Indien dit zo is wil dat al zeggen dat ik niet in staat zou zijn de kopkast eraf te halen

Heeft iemand toevallig ervaring met (pogingen tot) het vervoeren van een flipperkast in een Skoda Octavia? Vraag mij af of hij zou passen.
Nog een laatste vraag: die flipper is voor op de zolder, vrij smalle trappen en gangen, dus die zal op bepaalde punten vrijwel verticaal komen te staan. Is het ongevaarlijk de kopkast er in die faze aan te laten hangen, of is dat waanzin? Glas eruithalen of andere voorzorgsmaatregelen die ik best neem?
Alvast bedankt voor eventuele feedback. En moest er iemand tijd te veel hebben en een kast tussen Antwerpen en Kortrijk willen vervoeren laat dan maar iets weten