Vorige week was het dan zo ver: ik heb mijn eerste kast aangekocht en het is een WW geworden

Hierbij even een samenvatting van hetgeen ik al heb kunnen vaststellen met het blote oog (soldeermateriaal en multimeter enzo heb ik niet):
Positief: Display en muziek lijken me allebei 100% in orde. Buiten extreme vuiligheid ook geen schade aan de ramps te bespeuren. Printplaat heeft zo met het blote oog gezien weinig of geen zuurschade. De batterijhouder heeft zware zuurschade aan het middenste pinnetje aan de + kant en is volgens mij onbruikbaar. Er zijn een paar druppels zuur gelekt op de chip vlak onder de batterijhouder, maar het zag er over het algemeen oké uit. Ik heb met azijn al het meeste (lees: zichtbare) op kunnen kuisen.
Negatief:
- Hier en daar lampjes stuk, en er is een pootje afgebroken in het stuk links onder de cellar door.
- Rechterflipper doet het niet meer, linkerflipper en rechterflipper bovenaan het speelveld hebben zéér weinig kracht. Ook schiet de bal niet meer uit de cellar door. Hij schiet nog wel een beetje omhoog, maar niet genoeg om uit het gat te geraken.
- de bumpers boven de flippers hebben ook zeer weinig kracht en lijken me totaal verroest. er zitten zelfs gewone keukenelastieken over de bumpers gespannen ipv flipperrubbers!

- enkele targets werken niet meer en ook de droptargets komen niet meer naar boven eens ze zijn geraakt.
- de coin door sluit niet meer (dit is mijn eigen schuld, is door de verhuis gebeurd) en ik denk dat één van de drie schakelaars aan de binnenzijde van de coin door niet meer werkt (misschien een slecht contact?)
Dit is wat ik op het eerste zicht heb kunnen vaststellen. Het lijkt alsof de hele kast te weinig weerstand heeft, de flippers zijn te zwak, de bumpers zijn te zwak, en de kickers onder de cellar door zijn te zwak.
Ik zoek eigenlijk nog een vrijwillig slachtoffer van het forum dat mij eens wil komen helpen bij het identificeren van de problemen, in ruil voor een etentje of een bakske bier of zoiets

Groetjes,
Jo