TK: CGA/VGA JAMMA 48in1
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
TK: CGA/VGA JAMMA 48in1
Nieuw & dus nog nooit gebruikt 48-in-1 arcade-PCB.
In antistatisch zakske en met handleidingske bij, extra verpakt in bubble-wrap (for your protection).
Game List:
Ms Pac-Man / Galaga / Frogger /Donkey Kong / Donkey Junior / Donkey Kong 3 Galaxian / Dig Dug / Crush Roller / Mr. Do / Space Invaders / Pac Man Galaga 3 / Gyruss / Tank Battalion / 1942 / Lady Bug / Burger Time Mappy / Centipede / Millipede / JR Pacman / Pengo / Phoenix Time Pilot / Super Cobra / Hustler / Space Panic / Super Breakout / New Rally X Arkanoid / Qix / Juno First / Xevious / Mr. Do's Castle / Moon Cresta Pinball Action / Scramble / Super Pacman / Bomb Jack / Shao-Lin's Road / King & Balloon 1943 / Van-Van Car / Pacman Plus / Dig Dug 2 / Amidar / Zaxxon
65€
In antistatisch zakske en met handleidingske bij, extra verpakt in bubble-wrap (for your protection).
Game List:
Ms Pac-Man / Galaga / Frogger /Donkey Kong / Donkey Junior / Donkey Kong 3 Galaxian / Dig Dug / Crush Roller / Mr. Do / Space Invaders / Pac Man Galaga 3 / Gyruss / Tank Battalion / 1942 / Lady Bug / Burger Time Mappy / Centipede / Millipede / JR Pacman / Pengo / Phoenix Time Pilot / Super Cobra / Hustler / Space Panic / Super Breakout / New Rally X Arkanoid / Qix / Juno First / Xevious / Mr. Do's Castle / Moon Cresta Pinball Action / Scramble / Super Pacman / Bomb Jack / Shao-Lin's Road / King & Balloon 1943 / Van-Van Car / Pacman Plus / Dig Dug 2 / Amidar / Zaxxon
65€
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
Re: TK: CGA/VGA JAMMA 48in1
Hey Jos,
Ik ben geïnteresseerd, maar... (en hier komt de maar
wees gerust prijs is OK). Meer dan 10 jaar terug heb ik allerlei printplaten gekocht van arcades met de bedoeling ooit een MAME-cabinet te bouwen en ze officieel te mogen spelen als zogezegde "backup".
Via het forum ben ik nu aan't twijfelen of een origineel kabinet niet gewoon veel toffer zou zijn, alleen ken ik er de spreekwoordelijke "botten" van...
Kan je me op weg helpen?
We zien mekaar zeker op't BOP, dus ten laatste dan ben je ze dan kwijt
Groeten!
Ik ben geïnteresseerd, maar... (en hier komt de maar

Via het forum ben ik nu aan't twijfelen of een origineel kabinet niet gewoon veel toffer zou zijn, alleen ken ik er de spreekwoordelijke "botten" van...
Kan je me op weg helpen?
We zien mekaar zeker op't BOP, dus ten laatste dan ben je ze dan kwijt

Groeten!
Gezocht: Stern eind jaren '70 - begin '80. Alle hulp welkom!
of morgen op den BFCRO.b schreef:We zien mekaar zeker op't BOP
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
We klappen er morgen eens over 

A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
- Silverballgames
- Real name: Lieven Engelbeen
- Contacteer:
Nog te koop ??
Hey Lieven,Silverballgames schreef:Nog te koop ??
Nope. Is al gereserveerd voor mij

Groeten & tot morgen!
- Silverballgames
- Real name: Lieven Engelbeen
- Contacteer:
Jos zei me gisteren dat als ik er 75 euro voor geef, dat het dan voor mij is ... 

Ela, éla! Ge weet best dat de forumrules duidelijk zijn hierover: ge moet minstens 50€ meer bieden (liefst tijdens de overhandiging aan de nietsvermoedende koper)Silverballgames schreef:Jos zei me gisteren dat als ik er 75 euro voor geef, dat het dan voor mij is ...