Hello
Heb onlang een JD gekocht van Aquasat hier op het forum. Alles in heel goede staat en heel tevreden.
Toch heb ik nu het probleem dat de eerste target (J) en de middenste drop target (D) niet meer naar omhoog komen. In de testen zie ik dat ze nog reageren maar precies vast zitten.
Bij de test krijg ik ook altijd de melding, check switch drop target (J) and switch (D).
Nu ik heb te weinig verstand van switches en hoe daar zaken aan te passen. Bovendien als ik het speelveld open doe voor te kijken waar de drop targets zitten lijkt het me niet evident daar iets aan te passen.
Is er iemand die me hierin kan begeleiden en indien te moeilijk van op afstand zou kunnen langskomen tegen betaling om es te kijken. Ik denk dat het maar een klein probleem ga zijn maar kweet niet hoe eraan te beginnen.
Ik ben van Melle ( regio Gent) en als er iemand in de buurt zou zijn die tegen betaling even zou kunnen helpen?
JD - drop target issue
JD - drop target issue
Playing: Doctor Who, IJ (williams), TZ
Will be missing: Bride of Pinbot, Judge dredd, STTNG, HS, HSII, RS, FT
Re: JD - drop target issue
Pm 

In: F14 Tomcat, NBA FB
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...
Out: Star Trek 25th, RFM, Flintstones, HOOK, NBA FB, Gold Wings, LOTR...
Heb ik ook eens gehad, als je onderaan goed kijkt zal je zien dat de target niet meer volledig op zijn plaats zit.
Je kan dit eenvoudig terug op zijn plaats klikken.
Ik heb het vermoeden dat dit gebeurde tijdens de 6 ball multiball
Je kan dit eenvoudig terug op zijn plaats klikken.
Ik heb het vermoeden dat dit gebeurde tijdens de 6 ball multiball
TAF
Ik denk het te zien, super, alhoewel ik de middelste moeilijk terug op zijn plaats krijg. Maar ik zie alleszins het probleem.
Merci, ik ga straks nog eens kijken, moet nu door.
@Jens, altijd eens komen flipperen en mij iets bijleren erover is altijd welkom!
thx
Merci, ik ga straks nog eens kijken, moet nu door.
@Jens, altijd eens komen flipperen en mij iets bijleren erover is altijd welkom!
thx
Is ondertussen opgelost! Was inderdaad de drop targets die niet meer goed zaten op mechanisme.
Was eenvoudiger dan ik dacht, dus joeppie!
Merci voor de tip
Was eenvoudiger dan ik dacht, dus joeppie!
Merci voor de tip