Mijn naam is Peter en ben woonachtig in Nederland Enschede, ik heb mijn eerste EM kast gekocht om op te knappen en ervaring op te doen. Daarbij wil ik kijken of ik dit een leuke hobby vind. Waarom een EM kast?
Wel; een stukje nostalgie (ben 53) en vind mezelf best wel handig, dus ik hoop dat ik er wat mee kan doen, repareren en evt restaureren.
Ik heb een electro, electronica achtergrond dus neem aan dat ik daar wat mee kan.
De kast die ik gekocht heb is geen hoogstandje maar wel een van de laatste EM kasten(1976), waar ook iets electronica in zit.
Het is een Recel Underwater, toen ik hem kocht werkte een groot deel maar na een uur begonnen de problemen, relais die bleven hangen en meer van dat soort ongein.

ik heb alle relais gereinigd en nieuwe rubbers gemonteerd en inmiddels werken alle spelers weer, blijven de relais niet meer hangen en moet ik nog veel lampjes vervangen. ik hoop dat iemand nog onderdelen van deze kast heeft hoewel ik begrepen heb dat veel onderdelen van Gottlieb zijn in deze kast.