die ik erbij kreeg. Deze dan uitgewisseld met MK2 pcb die nog in de kast zelf hangt zoals het hoort.
Werkt ook zoals het moet (2 bad roms hier maar kast is speelbaar. Gaf enkel wat lijnen in het beeld wat met de UMK3 Pcb niet gebeurd die geeft perfect beeld).
Bij het thuiskomen de kast aangeschakeld en deze werkte zoal het hoort (MK2 pcb met lijnen in beeld). Vervolgens de stroom uitgezet om de UMK3 pcb aan te sluiten omdat de MK2 pcb eens moet gerepareerd worden. Dan kon ik toch al UMK3 spelen.
Nu start de kast wel op, als je startknop induwt hoor je het spel beginnen en alle controls werken + sound. Het spel werkt duidelijk prima in de achtergrond maar geen beeld !
Wat de kast niet doet is het scherm aanzetten ! Bij het omschakelen van de switch bovenaan de kast om deze aan te zetten hoor je de start-up sound + de CRT die wil aanschakelen MAAR doet dit niet. Wat gebeurd terwijl het spel werkt (aanstaat) is dus de CRT die voortdurend probeert aan te flitsen. In de kast zelf branden de rode LEDS op de Pcb boards BEHALVE die op de sound board onderaan gaat uit (vind ik ook al vreemd, met sound lijkt er geen probleem te zijn).
Alle hulp is hier welkom want vind dit enorm klote