Spiderman software update
-
- Real name: Geert Koop
- Contacteer:
Spiderman software update
Leden,
Ik wil graag mijn Spiderman updaten naar de nieuwste versie, nu geeft ie v2.1 aan maar dat bijwerken gaat niet helemaal naar wens.
op de stern site de laatste versie opgehaald, de 2.6 .bin file op usb in de flipper gezet, scherm UPDT , select, en dan.. niks, geen beweging in het menu te krijgen, reageert niks nie ,enige optie is uit zetten, dan start ie weer op. en de oude versie.
Ik zie een boot eprom zitten, een 2.3 en heb al gezien dat er een 3.1 eprom op de markt is, moet die vervangen worden, voordat er nwe updates op kunnen?
Hoor graag iemand zn idee
Geert
Ik wil graag mijn Spiderman updaten naar de nieuwste versie, nu geeft ie v2.1 aan maar dat bijwerken gaat niet helemaal naar wens.
op de stern site de laatste versie opgehaald, de 2.6 .bin file op usb in de flipper gezet, scherm UPDT , select, en dan.. niks, geen beweging in het menu te krijgen, reageert niks nie ,enige optie is uit zetten, dan start ie weer op. en de oude versie.
Ik zie een boot eprom zitten, een 2.3 en heb al gezien dat er een 3.1 eprom op de markt is, moet die vervangen worden, voordat er nwe updates op kunnen?
Hoor graag iemand zn idee
Geert
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Spiderman software update
Heb je die file ook eerst uitgepakt, dus geunzipt?
USB stick eerst formatteren in windows naar FAT32 ipv NTFS
En inderdaad de zipfile uitpakken en de inhoud op de stick zetten.
En inderdaad de zipfile uitpakken en de inhoud op de stick zetten.
verder zorgen dat enkel die file op de usb stick staat en niets anders...
-
- Contacteer:
Gutvert!
dat zijn rappe reacties ,super!
Jahoor, stick geformateerd op de mac, naar FAt, enkele file erop, en knallen maar, hij is nu bezig met uploaden, ben benieuwd.
de file kwam al unzipped binnen overigens, dat was het niet, maar toch ff gechecked, na ooit de B/W kast eproms ook
onderstebobven gemonteerd te hebben in de haast is dit toch beter voor de porteomonee
Wederom, dank!
Geert
PS, heb gepost voor een SM speelveld om te pimpen, als iemand er van een gebruikt exemplaaraf weet, geef maar door!
dat zijn rappe reacties ,super!
Jahoor, stick geformateerd op de mac, naar FAt, enkele file erop, en knallen maar, hij is nu bezig met uploaden, ben benieuwd.
de file kwam al unzipped binnen overigens, dat was het niet, maar toch ff gechecked, na ooit de B/W kast eproms ook
onderstebobven gemonteerd te hebben in de haast is dit toch beter voor de porteomonee

Wederom, dank!
Geert
PS, heb gepost voor een SM speelveld om te pimpen, als iemand er van een gebruikt exemplaaraf weet, geef maar door!
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Als mede-Mac-eigenaar kan ik je vertellen dat de Mac je USB sticks vaak als Mac partitie formatteert inderdaad. Je kunt de memory stick beter FAT geformatteerd laten, dan werkt ie ook bij mensen met een Windows machine, mocht je een keer een bestand uit willen wisselen.
Het file wat je download van de Stern site is een ZIP bestand, maar de Mac pakt dat altijd automatisch voor je uit. Voor de flipper heb je alleen de .BIN file nodig.
Ik ben benieuwd naar de Spiderman!
Het file wat je download van de Stern site is een ZIP bestand, maar de Mac pakt dat altijd automatisch voor je uit. Voor de flipper heb je alleen de .BIN file nodig.
Ik ben benieuwd naar de Spiderman!

Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
-
- Real name: Marcel van der Boor
Gefeliciteerd met de Spiderman.
Volgens mij is dit de oude van Justin. Top kast
Volgens mij is dit de oude van Justin. Top kast

Theatre of Magic, Tales of the Arabian nights, Medieval Madness, Lord Of The Rings, Circus Voltaire at home
Moved on a Batman the Dark Knight, Twilight Zone, Funhouse
Moved on a Batman the Dark Knight, Twilight Zone, Funhouse
Bwah, ze raden dat van Stern aan dacht ik, maar dat maakt in principe geen zak uit hoor.Pascal schreef:verder zorgen dat enkel die file op de usb stick staat en niets anders...
*** Q is good for you !! ***
Best is ook eerst een special paint aan te brengen op de USB stick zelf
Wa vind ge nu eigenlijk van de SM? You like?

- wimpinball
- Real name: wim van roey
Als je je flipper update moet je wel dipswitch 8 op de cpu opzetten .
Dan moet je op de witte resetswitch drukken
in de coindoor druk je op de select knop
ga naar icoon UPDT
steek de usb in de usbpoort
zoek de BIN fileµen druk op select
volg dan de instructies op het scherm
succes
groetjes,
wim
ga naar icoon UPDT
succes
groetjes,
wim
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Klopt, zelfs met een overload aan pussies aan de pinball erop lukt dat nogQ schreef:
Bwah, ze raden dat van Stern aan dacht ik, maar dat maakt in principe geen zak uit hoor.

-
- Contacteer:
Superspel, ik heb 'm welliswaar beneden staan nu, niet in de gameroom dus loop er vaak langs voor een snelle pot!Dirk schreef:Best is ook eerst een special paint aan te brengen op de USB stick zelf![]()
Ja zo'n custom USB stick is zo'n slecht idee nog niet!
En inderdaad Marcel, Justin z'n kast, heel netjes, en speelt foutloos, nu nog even de leds wat beter aan het werk krijgen, aangezien ik van de felheid en flikkering echt duizelig wordt. heb een led-ocd bord besteld bij de beste man in de US, deze tailor made voor de lichtjes op de SM, ben benieuwd!
Dank nogmaals voor de tips & support.
Dit staat ook allemaal gewoon op het display vermeldwimpinball schreef:Als je je flipper update moet je wel dipswitch 8 op de cpu opzetten .
ga naar icoon UPDT
succes
groetjes,
wim