Mijn Fathom is terug bijna perfect spelend, alleen de groene droptargets komen niet omhoog en daarna niet naar beneden, hoewel ze wel willen. Kan iemand eens bij de zijne checken of er op deze spoel ook 2 diodes MOETEN zitten, bij mijn spoel op de rechtse (groene) droptargetbank zit er maar één??? Ik denk dat deze ook door het expander board wordt aangedreven en er dus 2 moét hebben! Lees:
Also, it's very important that all solenoids on the expanded circuits have *TWO* diodes on them! If a coil was replaced with one that one had only a single diode, multiple solenoids could potentially activate on any solenoid expanded solenoid. Some side effects of a single diode coil installed could be a "memory" drop target activating when it shouldn't, or a target bank reset engaging when a saucer is supposed to eject.
Misschien daarom het ground probleem: als ik speel is er niks aan de hand, maar als ik met één hand op de siderail steun en ik houd een bal over enkele switchen, bv. die van de inlanes, outlanes of bovenaan (bal zweeft erboven, dus ik druk de switch NIET in!), dan beginnen er allerlei andere spoelen te werken, bv. de popbumper enz..., bij de linkse outlane gaat zelfs de tilt aan!
Ik weet niet of ik met het probleem (lees spoel) in de juiste richting zit te denken, ik ben al uuuuren bezig geweest met draadjes afspeuren, ground nakijken enz... Ik word er helemaal gek van