Ik ben Wim, 34 jaar en zal even toelichten hoe de microbe mij heeft gebeten...
Begin dit jaar toevallig via 2dehands terecht gekomen op een Terminator 2 arcade kast die vlakbij mij thuis te koop stond.
Dat was voor mij pure nostalgie... ontelbare 20 frank stukken had ik vroeger op de kermis in die kast gestoken.
Ik heb dan ook geen moment getwijfeld om de kast te kopen (eindelijk zou ik dat spel kunnen uitspelen).... in een 'kot' naast de garage een beetje plaats gemaakt en mijn eerste kast was een feit.
Ik vond die 'kermis'-kast zo geweldig dat ik verder begon te zoeken naar mijn favoriete race-spel van vroeger (scud-race). Uiteindelijk vrij snel gevonden en ook gekocht.
Wegens plaatsgebrek moest ik de zoektocht naar meerdere kasten staken...
...tenzij ik een muur zou uitbreken en dus plaats zou bijmaken

Aangezien ik nog wat kasten voor een aantrekkelijke prijs kon kopen (touring car, time crisis 2, een arcade kast met 2000 oude spelletjes en een gokkast) heb ik toch maar besloten om van mijn 'kot' een echte 'game-room' te maken. (schilderwerken, posters, neon, toog + krukjes,...)
Voorlopig staat alles vol maar het blijft kriebelen, dus een extra uitbreiding voor flippers is niet uitgesloten in de toekomst

Hier alvast een filmpje van het huidige resultaat:
http://www.youtube.com/watch?v=6NWgfRQ2 ... e=youtu.be
Wim