als ik de 3 targets raak, dan gaat de target bank normaal omlaag zodat je de mother ship kan aanpakken... maar ineens gaat deze niet meer naar beneden, blijft gewoon omhoog staan (de 3 targets zelf werken wel nog en registreren goed).
ik krijg dan deze foutmelding in het test rapport: "check motor bank down sw broken"
ik ga in de testmode en dan zie ik:
test status: running
bank up (sw 67) open/closed
bank dn (sw 66) open/closed
nu als ik beide switches aan raak onderaan de assembly van de motor dan kan ik deze wel bewegen, en ik hoor dat de registratie gemaakt word (open en closed op het scherm word ook geregistreerd).
Dus nu snap ik niet goed het probleem, hij zegt dat de "bank down" switch stuk zou zijn... maar toch blijft deze registreren als ik hem aan raak... het ziet er ook een vrij nieuwe switch uit (mijn AFM is volledig gerestaureerd en vernieuwd tijdje terug, was die van Q

de draden lijken ook nog goed vast gesoldeerd te zitten, maar deze heb ik nog niet gemeten om eerlijk te zijn.
deze heeft altijd perfect gewerkt, en het enige dat ik twee dagen ervoor gedaan heb is een externe batterijhouder geplaatst, maar denk niet dat dit hier invloed op zal hebben he..
Is dit een gekend probleem bij AFM? of iemand een idee? toch de switch vervangen of ligt het aan de diode? of aan de motor zelf? of wat anders?
alle hulp en feedback is welkom