Hallo,
Ik wil mij even voorstellen.
Mijn naam is Anja Brouwer, ik ben getrouwd met Willy Brouwer en we hebben 2 kinderen ( 18 en 20 )
We wonen in de stad Maastricht in het plaatsje Heugem.
We zijn sinds kort aan onze eerste flipperkast begonnen, het is een pinbot van Williams .
Mijn man heeft het al vaker over een flipperkast gehad en nu was er een kans,om er een te bemachtigen wat betaalbaar voor ons was. *wij zijn een WAO gezin en grote uitgaven zitten er normaal gesproken niet in.
Iemand deed m ( goedkoop) weg en zei dat hij in orde was,wat achteraf een fabel blijkt te zijn,dus we waren goedgelovig en zonder testen/zien hebben we m gekocht/laten komen.
Hij is erg beschadigd,heeft een hoop gebreken,maar dat let ons niet om hem weer werkende te krijgen zodat we leuke avondjes gezamenlijk kunnen flipperen .
Waarom ik me lid heb gemaakt van jullie forum .... om informatie,ervaringen van andere,tips en trucjes,
en eventueel wat hulp te kunnen vragen .
Even voorstellen
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
Re: Even voorstellen
Welkom hier Anja 

- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
- badme8
- Real name: Anja Brouwer

Welkom, Anja !!
En hopelijk komt het allemaal goed met de Pinbot ! 

*** Q is good for you !! ***
- HarrieD
- Real name: Harrie D
- Contacteer:
Welkom Anja. Als je vragen hebt hoor ik het wel. Ik ben regelmatig in Maastricht te vinden.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).