hoihoi

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Zardokar7
Real name: Roel Loots

hoihoi

Bericht door Zardokar7 » 23 jun 2014, 20:05

Hoi allemaal

Ik ben Roel, ben 31 jaar en woon in Turnhout. Ik verzamel al heel lang heel veel videoconsoles en games, maar sinds vorig jaar ben ik ook arcade cabinets beginnen verzamelen. Momenteel heb ik 2 arcade cabinets, een Mortal kombat 2 arcade cabinet en een Killer Instinct 1 Arcade cabinet. Ik hoop na tijd ook een KI2 cabinet te bezitten, misschien wel met zon arcade computer ofzo waar verscheiden spelen opstaan, omdat ik niet de ruimte heb voor een 35 tal arcades ofzo :)

Ik ben nog een leek in arcade hardware, maar heb recent mijn arcade monitor van mijn KI cabinet (volledig originele hardware) moeten vervangen omdat deze sneuvelde bij transport :( en heb via Arcadia Amusements nog een 28 inch van sega te pakken kunnen kijken. Als je het niet weet zie je het verschil amper denk ik. Wel jammer dat de kast hierdoor niet meer 100% origineel is.

Al bij al ik hoop hier veel kunnen bij te leren inzake hardware en andere zaken betreffende arcade cabinets :)

kris-seeburg
Real name: Kris & Isabel

Re: hoihoi

Bericht door kris-seeburg » 23 jun 2014, 21:07

Welkom hier Roel :cheers:

flippers.be
Real name: AE
Contacteer:

Bericht door flippers.be » 24 jun 2014, 07:29

welkom :)

David Pinball Wizz
Real name: David Deturck

Bericht door David Pinball Wizz » 24 jun 2014, 08:27

Nog een fan van de midway arcades. Welkom. Zie mn onderschrift wat ik staan heb nu.
IFPA Country Director Belgium

Zardokar7
Real name: Roel Loots

Bericht door Zardokar7 » 25 jun 2014, 19:03

David Pinball Wizz schreef:Nog een fan van de midway arcades. Welkom. Zie mn onderschrift wat ik staan heb nu.

Erg mooie collectie. Ik vind de midwaykasten ook één van de mooiste modellen van arcadekasten.

Plaats reactie