TAF cousin it target.
TAF cousin it target.
Ik heb net een TAF uit exploitatie gekocht, de flipper ziet er niet uit maar ik heb hem enkel voor onderdelen gekocht voor mijn huidige TAF, technisch is hij perfect in orde, behalve één iets.
Bij de switch test heb ik gezien dat 1 target van de 4 cousin it targets niet werkt, bij nadere inspectie bleek dat de 2de target voor één of andere reden werd geseponeerd. Je kan zien dat da kabel werd doorgeknipt en doorgelust van target 1 naar 3 - 4.
De target zelf heb ik getest en deze is in orde, voordat ik de boel terug soldeer en misschien heel onbewust meer schade aanricht toch even vragen waarom men dit zou doen? De target is in orde...
Alvast bedankt voor te reacties!
Bij de switch test heb ik gezien dat 1 target van de 4 cousin it targets niet werkt, bij nadere inspectie bleek dat de 2de target voor één of andere reden werd geseponeerd. Je kan zien dat da kabel werd doorgeknipt en doorgelust van target 1 naar 3 - 4.
De target zelf heb ik getest en deze is in orde, voordat ik de boel terug soldeer en misschien heel onbewust meer schade aanricht toch even vragen waarom men dit zou doen? De target is in orde...
Alvast bedankt voor te reacties!
Re: TAF cousin it target.
Dat zal voor de technieker de snelste manier geweest zijn om de kast weer in orde te krijgen op locatie.
Maar zoals je zegt, als er met de target niets verkeerd is dan is dat wel raar. Zo'n "hack" zou je verwachten als er iets kortgesloten was waardoor een hele rij/kolom niet meer werkte.
Maar zoals je zegt, als er met de target niets verkeerd is dan is dat wel raar. Zo'n "hack" zou je verwachten als er iets kortgesloten was waardoor een hele rij/kolom niet meer werkte.
SOP, FF LE, RUSH, Criterium 75 EM, GP, PF BMF (on order)
Ik denk er net hetzelfde over, er zal niets anders opzitten dan terug eraan te solderen en eens zien wat er gebeurd 

- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Zelfde principe als op een spoel? Afhalen en uitmeten?
- Pinballdoctor
- Real name: Benny
Niet nodig, kan je zo uitmeten als die nog op target zit.
Merci, uitgemeten terug gesoldeerd alles in orde, vreemde situatie maar nu is alles OK bedankt voor de info!