Nadat ik echter het spel start (dus kast staat aan) gaan de bovenste flippers uit en blijven uit staan, pas nadat de stroom eraf gaat gaan ze weer in ruststand.

Iemand een idee en zo ja wat er aan te doen is?
Excuus, gaat om de F14 Tomcat. Lijkt mij een elektronisch probleem omdat als de stroom eraf gaat de flipper weer terugvallen.David Pinball Wizz schreef:Best eens vermelden welke kast het is.
No shit sherlockjeanclaudev schreef:u heeft waarschijnlijk iets slecht gedaan, maar wat ?????
jeanclaudev schreef:u heeft waarschijnlijk iets slecht gedaan, maar wat ?????
Lijkt mij ook het eerste waar ik naar zou kijken. Met name de flipperknoppen. Die bestaan uit 2 bladen, als die verbogen zijn krijg je dit.zwartepanter schreef:Bekijk inderdaad eerst eens het ganse flippermechanisme... daarna kan je kijken of de EOS goed sluit en opent. Eventueel de switchen aan je flipperknoppen zelf ook eens bekijken, zien of daar niks stuk is, een draadje los of...?
Dat was ook eigenlijk de enige mogelijkheid. Vraag is eigenlijk waarom ze nu ineens BEIDE continue contact maakten.sandeman schreef:wel net zo netjes om af te melden hé?
Probleem is opgelost, de twee contacten van de flipper raakte elkaar permanent....iets terug gebogen en voilá..
Da's inderdaad een goede vraag, wellicht heb ik "iets" aan de binnenkant geraakt met het poetsen. Maar allebei?HarrieD schreef:Dat was ook eigenlijk de enige mogelijkheid. Vraag is eigenlijk waarom ze nu ineens BEIDE continue contact maakten.sandeman schreef:wel net zo netjes om af te melden hé?
Probleem is opgelost, de twee contacten van de flipper raakte elkaar permanent....iets terug gebogen en voilá..