Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Plaats reactie
Filip65
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2015, 11:21
Real name: Filip Bekaert

Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door Filip65 » 25 jan 2015, 19:45

Originele Gopher Backbox Topper, top decoratie, werkende bewegende marmot van een Gottlieb Teed Off.
Gevonden in een oud werkhuis van een vroegere pinball verdeler/hersteller.
Kompleet met motor, bedrading en plexi koepel.
Vraagprijs is 250 € gezien de goede staat, origineel, kompleet en werkend
Bijlagen
20150123_161159.jpg
20150123_161159.jpg (42.3 KiB) 2130 keer bekeken
20150123_161146.jpg
20150123_161146.jpg (44.26 KiB) 2130 keer bekeken
20150123_161138.jpg
20150123_161138.jpg (45.64 KiB) 2130 keer bekeken

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door Scaryflippers » 27 jan 2015, 19:51

waarom vraagt ge eigenlijk zoveel een kast incl goofer gaat rond de 1000a 1200 :run: :run:

aamjanssen
Berichten: 456
Lid geworden op: 09 jul 2012, 12:14
Real name: Anthony

Re: Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door aamjanssen » 27 jan 2015, 20:54

Alles van hem is overkill.

Filip65
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2015, 11:21
Real name: Filip Bekaert

Re: Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door Filip65 » 27 jan 2015, 21:30

Wat bedoel je met alles van mij is overkill.
Ik heb geen flauw benul wat die spullen waard zijn, en heb me gebaseerd op soortgelijk items op ebay, waar ze trouwens duurder worden aangeboden en verre van dezelfde conditie hebben.
Men heeft me gevraagd of ik die spullen zou willen op het forum plaatsen, omdat die vrouw dit niet kan en veel te oud is. Ik heb hierin toegestemd om haar te helpen, ipv van mij onmiddellijk slecht af te schilderen zouden jullie mij eventueel ook kunnen helpen met mij tips te geven ivm de waarde van items, het kan maar in ieders belang zijn want er liggen daar nog veel spullen weg te rotten.
Zelf ben ik nog maar een paar maand met flipperkasten bezig en het zijn EM kasten ( een Ballyhoo en een Bally Circus ) dus verontschuldig mij dat ik van die modernere machines niet zo veel weet.
Er staat daar trouwen nog een komplete kast, die ik wel leuk uitzien vind, maar wel van het modernere type, een Bally Super Sonic, kunnen jullie mij info geven hoeveel zo een kast mag gaan kosten, en of evnetuele onderdelen en herstellingen hieraan duur uitvallen. Ik ken alleen iets van mecaniek, niets van electronica.
Alvast bedankt en sorry nogmaals voor de verkeerde inschatting, geef anders maar een seintje als er interesse is.

groeten

Filip

Gebruikersavatar
glenn pellis
Berichten: 2362
Lid geworden op: 14 aug 2011, 09:13
Real name: glenn pellis
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door glenn pellis » 27 jan 2015, 21:39

tot nog niet zo lang geleden ging een teed off maar 550 ofzo

gezien de prijsstijging van vele kasten, waaronder ook de gottliebs, gaat deze nu voor meer weg

maar inderdaad de gevraagde prijs is best hoog gegrepen van de exploitant of handelaar

je mag trouwens geen prijzen uit America vergelijken met hier, daar kost alles veel duurder van flippers

ze hebben altijd al de flippers hier opgekocht om ze daar voor het driedubbel te verkopen
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door flippers.be » 28 jan 2015, 10:13

Filip65 schreef:Ik heb geen flauw benul wat die spullen waard zijn, en heb me gebaseerd op soortgelijk items op ebay, waar ze trouwens duurder worden aangeboden en verre van dezelfde conditie hebben.
Je mag prijzen van ebay (amerika) niet vergelijken met belgie.. en dat ze daar wat vragen wil ook niet zeggen dat ze daar tegen verkocht raken.
Wil je die prijs dan verkoop je het ook maar op ebay.com en niet hier op het forum.

Je TAF topper bv is nieuw te koop voor $140 http://www.marcospecialties.com/pinball-parts/A-15375
(+ sticker die je nog apart kan kopen) en een gebruikte gaat hier in Europa gemiddeld voor 100 euro.

Hoeveel deze Teed Off topper waard is kan ik niet direkt zeggen omdat het niet zo vaak wordt aangeboden, maar er is ook bijna niemand naar op zoek. Ik zou er persoonlijk niet meer dan 50 euro aan uit geven.. denk niet dat iemand in Belgie meer dan 100 euro zal willen voor geven gezien de waarde van de kast.
En je schrijft hierbij dat hij werkend is - heb je hem dan ook getest ?? Of ga je er van uit dat hij wel zal werken omdat hij 20 jaar daar stil ligt ?

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6171
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door zwartepanter » 28 jan 2015, 12:42

Inderdaad, goede opmerking. Hij weet niet zoveel van deze spullen, dus tips geven zoals hierboven is positief en opbouwend. Wat betreft de flipperkast: waarschijnlijk zal die niet meer werken en batterijschade hebben. Hoe ziet het speelveld, kabinet en de kopruit eruit? Herstellingen hieraan vallen goed mee en zijn niet te duur.

Filip65
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2015, 11:21
Real name: Filip Bekaert

Re: Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door Filip65 » 29 jan 2015, 22:19

Hé jongens wat betreft dit item, als de prijs te hoog is zoals ik hier meermaals heb gezien, is er uberhaupt iemand geintresseerd in deze marmot, en zo ja hoeveel zou die dan waard zijn voor u.

Zwarte panter, wat betreft dit andere kast, deze speelt nog, heeft wel schade aan een printplaat links boven in de kopkast, een printplaat met onderaan een batterij aan, die heeft blijkbaar gelekt, verder is er 1 display die in het begin flikkert, en die van speler 4 werkt de 3e digit niet. Ook nog is er een probleem met het geluid, als ik vergelijk met een kast op youtube, dan maakt deze niet hetzelfde geluid, deze kraakt en piept en fluit. Anders lijkt de kast redelijk goed, speelveld lichte schade aan 2 van die overloop kontaktjes en de kopruit is ook heel goed. Op het web heb ik gezien dat die printplaat te herstellen is, klopt die, en die displays, zijn er in totaal veel kosten aan ?

Terwijl ik nu toch aan het schrijven ben heb ik nog een vraagje, bestaat er ergens op het forum een lijst van al die afkortingen die jullie gebruiken, die van flipperkasten en beschrijvingen van de staat van een kast tot onderdelen van kasten, soms snap ik er helemaal niks van

Groeten

Filip

fijnen69
Berichten: 81
Lid geworden op: 11 dec 2014, 17:46
Real name: van haverbeke michael

Re: Gopher Backbox Topper van Gottlieb Tied off

Bericht door fijnen69 » 30 jan 2015, 18:11

hier ga je al veel aan hebben als je de afkortingen niet snapt , er is hier op het forum al een topic aan gespendeerd

http://www.flipperforum.be/viewtopic.ph ... gen#p32043


greetz
own : WH20 , WWF RR , the flintstones , FT, TAF
search : , WW ,

Plaats reactie