Hallo,
Ik heb 2 TW kasten en de eerste ben ik aan het reviseren en de tweede heb ik gisteren spelend opgehaald en thuis weer in elkaar gezet maar nu blijft hij in een soort test menu hangen.
Op het speelveld reageert er niets meer hij geeft geen bal meer en als je een bal in een kickhole laat liggen en je zet de kast aan en uit reageert hij ook niet op.
Alle kabels en zekeringen 3 x nagekeken en alles is goed aangesloten.
ook geen batterijschade.
Het speelveld van de nieuwe kast op de oude kast aangesloten en daar geeft hij dan hetzelfde probleem.
Het lijkt iets simpels maar ik kom er niet achter.
Als de kast aan gaat brand alles goed alleen staat hij dan gelijk in het controle menu.
Iemand ervaring met dit probleem?
Thanks!
2 x Williams Time Warp met zelfde probleem
-
- Real name: Koos van Starkenburg
- wizardblom
- Real name: Ronald Blom
- Contacteer:
Re: 2 x Williams Time Warp met zelfde probleem
Kan zijn dat de het geheugen niet goed werkt.
Krijg je de spelcode in display 1 te zien, kan soms door laten starten door hem heel kort uit/aan te zetten.
Zit hem dan vaak in de geheugenbatterijen, vervangen en even doormeten of ze goed contact maken.
Verder ben ik niet zo bekend met deze systemen.
Krijg je de spelcode in display 1 te zien, kan soms door laten starten door hem heel kort uit/aan te zetten.
Zit hem dan vaak in de geheugenbatterijen, vervangen en even doormeten of ze goed contact maken.
Verder ben ik niet zo bekend met deze systemen.
Slechte flipperkasten zijn er bijna niet, slecht afgestelde des te meer!
-
- Real name: Koos van Starkenburg
Re: 2 x Williams Time Warp met zelfde probleem
Hoi Ronald,
Ik heb de batterijen vervangen en nagemeten en dat is allemaal goed, dat heel snel even aan en uit zetten werkt niet bij mijn kast.
zal nog is een ochtendtje het internet afspeuren
Ik heb de batterijen vervangen en nagemeten en dat is allemaal goed, dat heel snel even aan en uit zetten werkt niet bij mijn kast.
zal nog is een ochtendtje het internet afspeuren