Monster Bash
- philip van beirs
- Real name: Philip VB
Monster Bash
Wil terug een Monster Bash.... en liefst in goede staat, zelfs in verzamelstaat voor een topprijs
-
DanielFortesque
- Real name: Daniel Fortesque
Re: Monster Bash
Weet er eentje te koop staan , high end gerestaureerd , alles op en aan , en nieuw .
Hieronder de beschrijving gekopieerd uit een mail naar mij .
Caisse intérieur Repeinte
Décal de caisse neuf
Apron pinball décal
Plateau neuf
Gommes neuves
Plastic neuf
Full Led avec flashers Led
Vitre antireflet
modscoop light, mods artefact
Personnage peints
Chrome parts ( side rail, lockbar,piedes , verrins, vis)
Mirrors intérieurs
Mécanique principale neuf (batteurs, éjecteur)
Pile déporté...
Garantie
Prix 8900 euros livré.
Des option disponible supplémentaire sont possible comme l'écran couleur et la porte chrome (+ 1000 €).
Levering zal voor u hetzelfde zijn , daar hij eigenlijk véél dichter bij u zit dan bij mij ...aan de Belgische grens langs Franse zijde namelijk .
Als je wil , stuur ik je de foto's door .
Grttzz
DF
Hieronder de beschrijving gekopieerd uit een mail naar mij .
Caisse intérieur Repeinte
Décal de caisse neuf
Apron pinball décal
Plateau neuf
Gommes neuves
Plastic neuf
Full Led avec flashers Led
Vitre antireflet
modscoop light, mods artefact
Personnage peints
Chrome parts ( side rail, lockbar,piedes , verrins, vis)
Mirrors intérieurs
Mécanique principale neuf (batteurs, éjecteur)
Pile déporté...
Garantie
Prix 8900 euros livré.
Des option disponible supplémentaire sont possible comme l'écran couleur et la porte chrome (+ 1000 €).
Levering zal voor u hetzelfde zijn , daar hij eigenlijk véél dichter bij u zit dan bij mij ...aan de Belgische grens langs Franse zijde namelijk .
Als je wil , stuur ik je de foto's door .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le
-
DanielFortesque
Dit is ook een mooie , maar wel wat ver voor jou , denk ik .
http://www.leboncoin.fr/collection/850883247.htm?ca=3_s
Grttzz
DF
http://www.leboncoin.fr/collection/850883247.htm?ca=3_s
Grttzz
DF
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
8900 voor een MB, wel wel wel... voor dat bedrag mag je de mijne ook wel komen ophalen.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- philip van beirs
dag Daniel
bedankt voor de links ; Vince heb ik net gecontacteerd. Om eerlijk te zyn vind ik zyn prijs (7500euro indien je nu reserveerd en 8500 bij afhaling) er echt over. Dit is werkelijk te hoog tov zyn restauratiewerk (weinig restauratie als ik zyn fotos bekijk...het woord restauratie wordt niet echt au serieux genomen in Frankrijk vind ik... (helemaal niet te vergelijken met een pintracen ; pinballdreams of mirco en dit voor gelijkaardige prijzen...
weet niet of er goedkope vluchten naar Angers zyn ; want zonder eerst goede fotos en dan persoonlijk te zien dat doe ik niet meer. 8000euro met repro speelveld is ook niet serieus te noemen. Onlangs nog goed gefopt geweest door enkel op fotos te kopen (zogezegd een goed restaurateur uit Toulouse (referentie flipjuke; speelveld was met stift bijgewerkt en dan clearcoatje er bovenop) + nog 300euro verzendkost betaald te hebben (dat nooit meer)
Zeer mooi werk Pascal; waren er maar meer restaurateurs als jou.
6500-7000 is mijn max budget.
bedankt voor de links ; Vince heb ik net gecontacteerd. Om eerlijk te zyn vind ik zyn prijs (7500euro indien je nu reserveerd en 8500 bij afhaling) er echt over. Dit is werkelijk te hoog tov zyn restauratiewerk (weinig restauratie als ik zyn fotos bekijk...het woord restauratie wordt niet echt au serieux genomen in Frankrijk vind ik... (helemaal niet te vergelijken met een pintracen ; pinballdreams of mirco en dit voor gelijkaardige prijzen...
weet niet of er goedkope vluchten naar Angers zyn ; want zonder eerst goede fotos en dan persoonlijk te zien dat doe ik niet meer. 8000euro met repro speelveld is ook niet serieus te noemen. Onlangs nog goed gefopt geweest door enkel op fotos te kopen (zogezegd een goed restaurateur uit Toulouse (referentie flipjuke; speelveld was met stift bijgewerkt en dan clearcoatje er bovenop) + nog 300euro verzendkost betaald te hebben (dat nooit meer)
Zeer mooi werk Pascal; waren er maar meer restaurateurs als jou.
6500-7000 is mijn max budget.
-
DanielFortesque
Hmm , Vince ken ik ook , staat ook op pinballowners , maar die bedoelde ik niet hoor . Vince heeft er wel een te koop staan voor 7500 euro , met repro speelveld , maar die is pas af ergens eind december , volgens ik van hem gehoord heb . Maar kwaliteit is daar inderdaad wel minder .
Deze van Angers , daar kan ik niet zo veel van zeggen . Hij staat wel meer op leboncoin met flippers , enkele maanden geleden had hij een MM te koop staan .Had deze nu onlangs zien staan , en gewoon doorgespeeld naar jou .
Degene die ik bedoel , is Stéphane , en deze heeft wel pareltjes hoor .
Kijk eens onder deze link naar de Monster Bash ( ook de andere flippers zijn door Stéphane gedaan )
http://www.pinballowners.com/pimpmyflip#142297
Deze flippers zijn allemaal gepimpd door Stéphane . Ze zijn werkelijk de moeite , allemaal met high gloss speelvelden , en mods van pinball decals , enz
En inderdaad , je moet hier héél goed zoeken , zeker naar de mooie stuks . Heb zelf ook serieus moeten zoeken , maar heb er wel twee die héél mooi en origineel zijn . En ik ben nog altijd op zoek naar mijn derde flipper ....
Grttzz
DF
Deze van Angers , daar kan ik niet zo veel van zeggen . Hij staat wel meer op leboncoin met flippers , enkele maanden geleden had hij een MM te koop staan .Had deze nu onlangs zien staan , en gewoon doorgespeeld naar jou .
Degene die ik bedoel , is Stéphane , en deze heeft wel pareltjes hoor .
Kijk eens onder deze link naar de Monster Bash ( ook de andere flippers zijn door Stéphane gedaan )
http://www.pinballowners.com/pimpmyflip#142297
Deze flippers zijn allemaal gepimpd door Stéphane . Ze zijn werkelijk de moeite , allemaal met high gloss speelvelden , en mods van pinball decals , enz
En inderdaad , je moet hier héél goed zoeken , zeker naar de mooie stuks . Heb zelf ook serieus moeten zoeken , maar heb er wel twee die héél mooi en origineel zijn . En ik ben nog altijd op zoek naar mijn derde flipper ....
Grttzz
DF
-
DanielFortesque
In Duitsland , 6500 euro , en niet echt perfect te noemen ....
http://www.flippermarkt.de/community/fo ... p?t=162167
Grttzz
DF
http://www.flippermarkt.de/community/fo ... p?t=162167
Grttzz
DF
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
deze kast is blijkbaar enorm gestegen de laatste jaren
de mijne gaat niet weg maar voor zo'n prijs mag hij ook wel weg
ik kreeg voor de mijne 5150 geboden, ik vond dat een eerlijke prijs, zelfs verleidelijk om hem weg te doen...
maar ik laat de mijne toch maar staan
de mijne gaat niet weg maar voor zo'n prijs mag hij ook wel weg
ik kreeg voor de mijne 5150 geboden, ik vond dat een eerlijke prijs, zelfs verleidelijk om hem weg te doen...
maar ik laat de mijne toch maar staan
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who, F-14 tomcat, jurassic park---www.depikkedieve.be-----
-
Dennis
- Real name: Dennis Slagboom
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr En nu meteen gaan rijden!!!!!!!!!!!!!
CV, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
- philip van beirs
Hoi Dennis
bedankt voor de link; advertentie lijkt me eerder nep. Flipperkast van de zoon... denk dat hij die zelf wel kan verkopen.
bedankt voor de link; advertentie lijkt me eerder nep. Flipperkast van de zoon... denk dat hij die zelf wel kan verkopen.
-
Dennis
- Real name: Dennis Slagboom
Zou zomaar kunnen, maar heel soms is het toch ineens echt.
Als het nep is, is het dan voor de lol of wordt je daar beroofd? Ik snap nooit zo goed hoe ze je dan willen oplichten. Van te voren aan betalen en verschepen is een klassieker maar verder zou ik echt niet weten wat nou de bedoeling is van die nepadvertenties.
Als het nep is, is het dan voor de lol of wordt je daar beroofd? Ik snap nooit zo goed hoe ze je dan willen oplichten. Van te voren aan betalen en verschepen is een klassieker maar verder zou ik echt niet weten wat nou de bedoeling is van die nepadvertenties.
CV, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
-
legowelt
- Real name: Steven De Roover
Ik copy paste: HINWEIS : Diese Abbildungen sind Beispielbilder eines Paul`s 50`s Collector Edition restaurierten Flippers und dienen zur detaillierten Veranschaulichung des GerätesAutomark schreef:https://www.pauls50s.de/de/flipper-monster-bash.html
Dus de foto's zijn niet van deze kast, maar van eentje die ze es gerestaureerd hebben
-
DanielFortesque
En die prijzen ....pffff ... en dit voor gerestaureerde , dus geen nieuwe speelvelden !!!!
Grttzz
DF
Grttzz
DF
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Een goed gerestaureerd speelveld is beter kwa kleuren dan die nieuwe repro speelvelden. Een aantal kleurverlopen zijn niet correct of ontbreken, en ik dacht dat ook het paars/blauw er serieus naast zit.DanielFortesque schreef:en dit voor gerestaureerde , dus geen nieuwe speelvelden !!!!
(maar dat gezegd zijnde: ik heb niet de indruk dat je voor een goede deal bij die Paul's 50ies moet zijn...
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
-
legowelt
- Real name: Steven De Roover
zelfs niet gerestaureerd.DanielFortesque schreef:En die prijzen ....pffff ... en dit voor gerestaureerde , dus geen nieuwe speelvelden !!!!
Grttzz
DF
Optie 1: speelveld gekuist zonder iets te verwijderen ( nu ja)
Optie 2: speelveld leegmaken, kuisen, polijsten
Optie 3: the above + een playfieldprotector
Wat Pascal zei, voor deals moet je daar niet zijn
Bovenstaande voor de duidelijkheid, al vermoed ik niet dat Philip deze zou gaan bekijken
- philip van beirs
EIndelijk een gevonden ter restauratie.
Mag slotje op.
Mag slotje op.