Een kast voor Williams Boys

nee, den andereg94 schreef:Welke Pascal bedoel je Glenn?
Mij toch hoop ik
euh with all due respect, maar hebt gij eigenlijk al veel op de TF gespeeld sinds die 3 spellekes bij mij een maand geleden? Trust me: moest je er ene hebben, ge zoudt hem minder rap weer wegdoen dan je TRONPascal schreef:ma nee jong, mij...zoveel mensen die transformers ne kutflipper vinden
With all due respects..... Hoe kan iemand met enkele potjes zeggen of een flipper een kutflippers is? Voor elke kast zijn liefhebbers en haters en het kan goed zijn dat de Transformers voor jou een kutflipper blijkt te zijn, maar zonder er goed op gespeeld te hebben kun je dat niet zeggen naar mijn mening. Ik kan bijvoorbeeld van de avatar zeggen dat die mij niet aanspreekt en dat ik de potjes die ik er op gespeeld heb niet boeiend vond maar hoe kan ik zaggen dat hij slecht is na maar een potje of 4 a 5 gespeeld te hebben? Misschien als ik m meer speel dat ik m leuk(er) vind. De LOTR vond ik in het begin na enkele potjes een kutflipper, begreep er niets van en er kwam niet veel uit de scores nu is het mijn nummer 1 flipper. De Transformers kon ik de eerste 5 a 10 potten niet veel op halen en kon er niets over zeggen, nu ik laatst eindelijk wat betere potjes had en meer kon scoren en zien van de kast kan ik pas zeggen dat ik het een toffe flipper vind.Pascal schreef:ma nee jong, mij...zoveel mensen die transformers ne kutflipper vinden, maar weinig die het durven zeggen/willen toegeven...![]()
o ja, heb ik al gezegd dat de AC/DC er stukken beter uitziet
Dat klinkt dan weer niet zo slechtSteve Ritchie schreef: I am busy making the Pros play nice. It is very FAST!!!! Be CAREFUL!!!! Fun!!!! Just finished playing a Whole Lot Of Rosie mode, and it rocks. Somehow the music makes me play better and feel like a rock star!!