Hoi
Kan iemand mij vertellen hoe ik de aardingsdraad in het ondercabinet kan herstellen ? zijn die ringjes te verkrijgen en een tang om de aarddraad aan een goed stuk aarding vast te maken?
Ook had ik graag geweten wat de exacte maat is van een speelveldglas van een junkyard en ook de afmeting van het translite glas en de dikte ervan ?
Mvg
herstellen aardingsdraad + afmetingenglas junkyard
- killerboy0000007
- Real name: diego
herstellen aardingsdraad + afmetingenglas junkyard
in play : sopranos , wcs94 , junkyard , champion pub , taxi
-
- Real name: Anthony
Re: herstellen aardingsdraad + afmetingenglas junkyard
Kijk even bij wipperflinkel daar staat het een en ander.
En als je toch op het forum zit, db lijkt me niet echt je echte naam, dan verander die ook gelijk even.
En als je toch op het forum zit, db lijkt me niet echt je echte naam, dan verander die ook gelijk even.
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Er zit een zoekfunctie op deze site hé
Speelveldruiten zijn gewoon standaardmaat, niet kast-specifiek: http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=13&t=5136. Moet gehard glas zijn, dus niet gewoon in de brico een stuk glas laten snijden op maat.
Kopkastruit is ook standaardmaat, meet gewoon even de kopruit van een andere Bally/Williams kast uit die periode. Dit mag wel gewoon glas zijn, hoeft niet gehard te zijn, tenzij je van plan bent er af en toe hard tegen te kloppen als je je bal kwijt bent
Aardingsdraad: je gaat die "ringjes" moeilijk vinden, maar die zijn ook niet nodig. Gewoon je draad vanuit het kabinet over die vijs in de kopkast drukken (zodat die vijs erdoor zit) en door de moer aan te draaien zorgen dat je goed contact maakt...

Speelveldruiten zijn gewoon standaardmaat, niet kast-specifiek: http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=13&t=5136. Moet gehard glas zijn, dus niet gewoon in de brico een stuk glas laten snijden op maat.
Kopkastruit is ook standaardmaat, meet gewoon even de kopruit van een andere Bally/Williams kast uit die periode. Dit mag wel gewoon glas zijn, hoeft niet gehard te zijn, tenzij je van plan bent er af en toe hard tegen te kloppen als je je bal kwijt bent

Aardingsdraad: je gaat die "ringjes" moeilijk vinden, maar die zijn ook niet nodig. Gewoon je draad vanuit het kabinet over die vijs in de kopkast drukken (zodat die vijs erdoor zit) en door de moer aan te draaien zorgen dat je goed contact maakt...
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- spliffsecond
- Real name: Free Fontaine
? http://www.abbatron.com/products/53-sol ... -terminalsg94 schreef:Aardingsdraad: je gaat die "ringjes" moeilijk vinden, maar die zijn ook niet nodig.
Grt free