Te Ruil : HUO Red Spider-Man (+$$) tegen AFM of MM
Te Ruil : HUO Red Spider-Man (+$$) tegen AFM of MM
Lijkt me duidelijk genoeg. Indien +$$ en hoeveel uiteraard afhankelijk van de staat van de voorgestelde waar.
*** Q is good for you !! ***
Re: Te Ruil : HUO Red Spider-Man (+$$) tegen AFM of MM
Nog vergeten : Er zit een shakermotor in en het enige kleine minpuntje is dat de Sandman plastic vooraan gescheurd was en dat stukje is vervangen door een doorzichtige plastic. Maar dat valt eigenlijk niet op als je het niet weet.
ja sorry maar ik heb liever euro's dan dollars 

Daar kan over gepraat worden 

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Kweeni... nu dat de euro zo zakt...
Gewoon te koop nu. Heb een kastje gescoord van iemand die liever $$ wou dan ruilen.
misschien uw titel aanpassen naar "te koop"
Te Koop : HUO Red Spider-Man
Ik weet het, maar dat kan volgens mij niet. Allee, ik zie het toch niet. Ah, wacht...
Tiens, alleen de titel van dit postje verandert, maar niet die van de thread. Bugje ??
Misschien kan Management iets doen ??
Tiens, alleen de titel van dit postje verandert, maar niet die van de thread. Bugje ??

- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Re: Te Koop : HUO Red Spider-Man
ge moet dan naar de eerste post gaan van deze thread en daar >>EDIT<< klikken. Als je daar de titel verandert, dan zal hij ook in het overzicht veranderen...StevenQuintijn schreef:Ik weet het, maar dat kan volgens mij niet. Allee, ik zie het toch niet. Ah, wacht...

Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
OK, thanks ! Zal het proberen onthouden...
Maar ondertussen is het feitelijk niet meer nodig om de titel te veranderen.

Maar ondertussen is het feitelijk niet meer nodig om de titel te veranderen.

Betaald, opgehaald en op een ander forum het nodige commentaar op gekregen ook weer !
Een mens weet het op de duur niet meer. Geeft ge een kast gratis weg, ge krijgt commentaar. Vraagt ge een normale prijs van een topkast, ge krijgt commentaar...
Een mens weet het op de duur niet meer. Geeft ge een kast gratis weg, ge krijgt commentaar. Vraagt ge een normale prijs van een topkast, ge krijgt commentaar...