Probleem: bij de eigenaar resette de kast als je op beide flippers duwde. Nu ik hem uiteen heb (jaja, zo blijft de AFM hier in 1000 stukjes liggen

Weet iemand waar beginnen zoeken? Voeding, 5V,...? Ik heb nog niet in de kopkast gekeken

ja, denk ik ookPinman schreef:Misschien slecht contact in een zekering houder??
Knopje heeft een (ouderwets) contactje wat dan niet meer werkt inderdaad. Ik had precies hetzelfde bij mijn JM. Ik heb zo'n compleet nieuw paneeltje gekocht, maar met wat knutselwerk kun je ook het ene knopje vervangen.zwartepanter schreef:Kga direct beginnen met terug reassembleren. Nog een vraagje voor de techneuten hier:
1. Ik kan alle knopjes van het testmenu gebruiken behalve één... onderaan zitten geen draadjes los ofzo... Weet iemand in welke richting te zoeken? Want zo kan ik dus wel in het menu maar niets deftig testen en nakijken zoals de werking van de magneet, opto's, switchen etc...
Nagemeten en goed bevonden! Straks de cpu en driverboard eraf halen en de soldeerpunten aan de achterkant van gevoelige plekken nakijken. Mss wel een slechte soldeerpunt ergens...?Pinman schreef:Zou als eerste de 5 volt en de Z-connector controleren. Z-connector is voor de 5 en 12 volt en gaat van het power driver board naar het mpu bord, en heeft een extra aftakking.