effe de nieuwe AC/DC gaan uittesten + verder verwateren op alle (onbetaalbare) moois

mvg
jan
Pascal schreef:gary zal zich weer laten gaan...
Yep blijkbaar gaat het mini speelveld de hel moeten voorstellen. met vuur en waarschijnlijk een duivelskop ofzo.StevenQuintijn schreef:Hij heeft foto's mogen zien van de BIB en op het mini playfield zouden vlammen staan.
Avatar schreef:En die NEW Canasta ... ?
Ik vond het grappig dat er dan bij één van je filmpjes/foto's er "please wait... loading..." ofzoiets op die display stondjjj080 schreef:
geweldig... als je van antiek houd...
denk 30 jaar terug in de tijd, en zo iets is het ongeveer...
Ik vond het grappig dat er dan bij één van je filmpjes/foto's er "please wait... loading..." ofzoiets op die display stond
Spijtig, want die New Canasta is best wel een cool ding op technisch vlak.jjj080 schreef: interesseerde ons eigenlijk geen fluit, maar uit beleefdheid beetje blijven luisteren
Bingovit schreef:Ik vind daar nu niets geweldig aan buiten dat het me een serieuze hoop rommel lijkt
Die magneet switchen is een leuk idee op papier maar in de praktijk toch niet ideaal (lees als de bal er te snel over rolt)
En alle innovatieve dingen die je opnoemt worden haast niet gebruikt, lees als die LCD en waarom in godsnaam een camera?
Waaruit concludeer je dat dat zou gebeuren? Ik zie alvast een heel groot voordeel: onderhoud.Bingovit schreef:Die magneet switchen is een leuk idee op papier maar in de praktijk toch niet ideaal (lees als de bal er te snel over rolt)
Ja, ge hebt gelijk, die kast is niet goed afgewerkt. Dat zie ik ook. Maar dat wou ik niet bedoelen. Mijn punt is dat er een basisplatform is waar je alle kanten mee uit kan. Ze zullen waarschijnlijk het budget niet gehad hebben om meteen een spectaculaire kast neer te zetten (wat bedgrijpelijk is). Vandaar ook het eenvoudige, gerecycleerde speelveld. Maar dat doet er allemaal niet toe. Er is een vertrekpunt van waaruit ze al die nieuwe snufjes kunnen gaan gebruiken.Bingovit schreef:En alle innovatieve dingen die je opnoemt worden haast niet gebruikt, lees als die LCD en waarom in godsnaam een camera?
Tja, ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind eerder dit soort toestanden rommelig:Bingovit schreef:Ik vind daar nu niets geweldig aan buiten dat het me een serieuze hoop rommel lijkt