Richard Baan schreef:
Wat doen de andere 2 switches in dezelfde kolom? Sw41 en sw45?
Opmerkelijk dat die het wel goed doen.
Switches 41 en 45 werken perfect, hoe snel je ze ook indrukt achter elkaar, ze registreren altijd. Ik zal maar eens eerst kabels testen, ik ging er in mijn naïviteit inderdaad vanuit dat het groen/blauwe draadje precies de weg van switch naar switch volgt zoals in de matrix staat.
HarrieD schreef:Een voor een de switches lossolderen. Dan kijken wanneer het probleem verdwijnt. Vervang dan de switch en de bijbehorende diodes. Wellicht hangt er nog een condensator aan, knip die dan los.
Kan ik me trouwens herinneren dat je de bedrading al eens hebt doorgemeten en vervangen??
Bedankt voor het meedenken!
Ik ging er dus vanuit dat de hele rij uitvalt als je een switch loshaalt... Ik had alleen provisorisch de draad tussen switch 46 en 47 vervangen omdat ik dacht dat alleen switch 47 traag reageerde. Blijkt dus die 3 VUK's allemaal te betreffen.
Elke multibal blijkt prima te werken, vertraagde switch of niet, op 1 multiball na. Als je een multiball toebedeeld krijgt bij een schot in de "mystery hole" (switch 46, center super vuk) dan blijft de betreffende kogel liggen op switch 46 en stapelt de rest zich op op switch 47. Als je bij de "mystery hole" b.v. 3 miljoen ofzoiets krijgt schiet hij daarna de kogel weer netjes het speelveld op. Bij multiball blijft de kogel op de switch achter.