Wat is de opzet?
Ik zoek een kleine camera(vooral gene zwaren) die goed beeld geeft voor het filmen van het speelveld v/e flipper tijdens de finale.
Liefts zou ik eigenlijk met een soort principe werken dat de camera zeer gemakkelijk op een andere flipper geplaatst kan worden en dat het max een 5min duurt zonder plakband, vijzen in het cabinet of dergelijke

Alle creativiteit is welkom, advies van welke cameras te gebruiken is ook zeer handig!
De bedoeling die we hebben is om deze rechtstreeks op een projector aan te sluiten, andere ideeën zijn ook welkom om bvb te kiezen voor een combo van flatscreen en projector etc.
Heb je betere ideeën voor de constructie ter bevestiging van de camera aarzel zeker niet want dat idee van mij is maar eentje dat zéér snel bedacht is

Mijn idee voor de werking van de camera is de volgende:
Er wordt eigenlijk een voet gemaakt waarin je de achterpoten kan zetten, hierdoor staat deze ook 'vast', de camera zelf kan je dan van hoogte plaatsen.
Ik zou zeggen, laat je creativiteit de volle loop en help ons jullie te helpen om de wedstrijden een PAK aangenamer te maken en de finales een pak leuker om mee te volgen

Kan er ons iemand een volledig functioneel en werkend exemplaar klaarstomen hoeft dit uiteraard niet voor niets!
Het BFK en BoP danken u alvast!

Let the creativity begin!