Pinball pimp stencils
- Gottlieb collector
- Real name: thierry
Pinball pimp stencils
Iemand mss stencils nodig van pinball pimp, ik ga er binnenkort een bestelling plaatsen .
- Gottlieb collector
Re: Pinball pimp stencils
Toch één bestelling gekregen via dit forum dus mag nu op slot .
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Ik ga bij een volgende gelegenheid zelf proberen stencils te maken. Op zich is daar niks moeilijks aan. We hebben de berekening gemaakt en het komt ongeveer op 12,5 Euro aan materiaal (maskeerfilm) voor een set van 2 kleuren. Dus ja, da's toch een ferm prijsverschil.
Uiteraard mits reeds een plotter te hebben staan, en een handscanner. En een licentie voor Photoshop en Illustrator. En een uur of 8 werk (geschat)...
Ik zal het ten gepasten tijde wel documenteren
Uiteraard mits reeds een plotter te hebben staan, en een handscanner. En een licentie voor Photoshop en Illustrator. En een uur of 8 werk (geschat)...
Ik zal het ten gepasten tijde wel documenteren
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Gottlieb collector
Heb ik ook al aan gedacht want die prijzen zijn eigenlijk niet meer serieus te noemen,maar voor mij is zelf maken spijtig genoeg niet mijn cup of tea 
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Ik heb zo'n flatbed HP die je overal kan opleggen. Groter en beter dan een handscanner volgens mij.
Wordt dat een flipper-scan-uitje ?
Wordt dat een flipper-scan-uitje ?
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
- Mooseman
- Real name: Marnix Goethals
Ben wel tevreden over de pinball pimp stencils. Eentje besteld voor cyclone. Kleven wel zeer goed en hier en daar wat grondlaag meegetrokken, maw kon terug retoucheren... te weinig geschuurd tussen grondlaag en basiskleur... alweer een lesson learned hoe je het niet moet doen 
Cave material: Iron Maiden LE, MET Pro, TAF, GL, Congo, Old Chicago,SM (red),T2,FF
Left the MooseCave: DH, Cyclone, BSD,ACDC Luci VE,TZ, NGG,WW,ES,FH, F14,CTBL,LoTR,PoTC,JD, TFtC, BH,SS
Restaurations: FH, Cyclone, Grand Lizard, F14 Tomcat,TFTC,JD
Left the MooseCave: DH, Cyclone, BSD,ACDC Luci VE,TZ, NGG,WW,ES,FH, F14,CTBL,LoTR,PoTC,JD, TFtC, BH,SS
Restaurations: FH, Cyclone, Grand Lizard, F14 Tomcat,TFTC,JD
- Gottlieb collector
Ja dat is een fout die iedereen wel maakt in het begin denk ik
Het is hééél belangrijk te ontstoffen / ontvetten alvorens de grondlaag aan te brengen, ook tussen de verschillende verflagen in ( als men daartussen nog schuurt althans ) .
Heb dit helaas ook proefondervindelijk moeten leren
Het is hééél belangrijk te ontstoffen / ontvetten alvorens de grondlaag aan te brengen, ook tussen de verschillende verflagen in ( als men daartussen nog schuurt althans ) .
Heb dit helaas ook proefondervindelijk moeten leren
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Hm, en wat ik heb geleerd, is dat je best geen houtplamuur of zo gebruikt. Bij mij was het niet de grondlaag die loste, dat was geen enkel probleem, maar wel hier en daar de fijne laag houtplamuur waarmee ik de finale oneffenheden had afgewerkt. Voortaan gebruik ik dus nog enkel polyester filler...
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos