Normaalgezien reageer ik niet snel in dergelijke situatie .........
Maar ik zie mijn naam nu ook vermeld , terrecht trouwens.
Want eerlijk , ik heb ,bij wijze van spreken, voor Evert zijn neus een kast weggekaapt die hij misschien ook ging kopen , een dag later.
Er stonden die moment namelijk 3 GNR bij Maurice , daarom dat het een beetje een misverstand is geworden.
Dus , voor alle duidelijkheid : ik heb net met beide een goed gesprek gehad en heb begrip voor beide.
Jammer dat ik ertussenin zit ............laat dat nu net de positie zijn die ik ten alle tijde probeer te mijden.
Daarbovenop komt nogeens dat ik nog ergens in dit topic met mijn grote mond zeg, dat tegenwoordig een GNR met topper 3k gaat, waarmee ik Evert WEER niet echt meehelp om zo zijn geliefde GNR binnen te halen.
Waarvoor mijn excuses Evert

................hopelijk nog even goei vrienden.
Tenslotte , Maurice is een échte flipperliefhebber , zowel spelen als zeker ook flippers opknappen.
Hij neemt voor elke kast die hij verkoopt meer dan zijn verantwoordelijkheid , vind ik.
Zijn prijzen zijn er soms ook naar , maar de kwaliteit van de kast dan ook ...........hij spaart kosten noch moeite om een flipper weer helemaal tot leven te brengen.............dus hij gaat zijn eigen kasten ook niet zomaar weggeven.
Als hij via zijn contacten soms een paar kasten kan overnemen , ze laat nakijken en met wat winst doorverkoopt ...........

.......... wie zijn wij om dat verkeerd te vinden.
Laat ons zeggen dat Maurice een liefhebber is in hart en nieren , en soms wat koopt en verkoopt .
Maar hij verdiend zijn brood met keihard werken , NIET met flipperhandel ( dat is een hobby voor hem die misschien wel meer kost dan opbrengt ! )
Als koper én verkoper tot een overeenkomst komen , telkens .......zie ik geen probleem.
Wat ik bedoel : laat iedereen in zijn waarde , we zijn tenslotte allemaal anders , en denken dus ook allemaal anders ...........maar laat ons niet te druk maken ik dingen die dat niet waard zijn ..........
Dat de verkoop van de GNR met Evert niet echt zoals gepland liep , is dan misschien vooral nog mijn schuld ( ongewild uiteraard)
Evert en Maurice raken hier ongetwijfeld wel uit >>>> beide topkerels !
Dus jongens , even goed door de neus blijven ademen en communiceren .
Deze mail is louter informatief en vanuit mijn standpunt geschreven.
Iedereen heeft het recht het zijne erover te denken , uiteraard.