paste net in de auto (golf 4)

kast is nog in nette staat, wel wat puntjes van aandacht
ten eerste zit er overigens de 3D translite in, geen idee of het gangbaar is maar lijkt me in ieder geval een plus.
verder zijn de meeste rubbers toch wel aardig uitgedroogd, dus binnenkort eens even nieuwe bestellen, denk dat ik voor witte rubbers ga in combinatie met blauwe flipperrubbers
vrijwel alle lampjes werken nog, al vind ik de verlichting van de translite nog wat tegenvallen, zag hier laatst een mooie LED mod voorbij komen misschien dat dat een goede optie is, zowieso denk ik dat leds onder het speelveld ook wel goed gaat staan. binnenkort eens wat mee experimenteren
verder is de afdekkap van het kanon achter kapot, het bevestigingspunt vooraan is afgebroken. dat moet wel te fiksen zijn met wat plastic plaatjes
verder is er 1 bumperkap gescheurd en al eens gelijmd (niet echt heel netjes) maar zal wel lastig zijn om daar een nieuwe/nette voor te vinden? ik zie ze nergens te koop in ieder geval...
verder zat er wat zuurschade op de CPU, de batterijen waren wel vervangen maar de schade niet weggewerkt. lijkt me toch slim om dit wel even te laten repareren om problemen in de toekomst te voorkomen
goed, eens wat foto's:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 9cXLx3OwVs[/youtube]
verder kwam ik nog een teller tegen die er waarschijnlijk al ff in zit, met 35k op de teller:

deze kabels/stekkers zitten in de buurt van die teller, maar zijn niet aangesloten??

in de kopkast ziet t er netjes uit

is dit origineel?

hier lijkt ooit iets geprutst te zijn?

eproms zijn van 11/97, nog maar s uitzoeken of dat de meest recente software is..

en zoals eerder gemeld, de batterijschade, lijkt mij zaak dit op korte termijn netjes te laten maken

verder speelt de kast prima, al werkt de X wing af en toe niet helemaal goed, eens in de zoveel tijd beweegt deze niet op tijd, en gaat die pas bewegen als de targets alweer omhoog zijn, en je dus te laat bent met schieten, iig de contacten daar eens nakijken
wordt weer vervolgd