Sloopkast

Flippers of onderdelen gezocht
Plaats reactie
diesel64
Real name: Kristof

Sloopkast

Bericht door diesel64 » 08 nov 2011, 15:55

Ik ben eventueel op zoek naar een sloopkast (of een deel ervan, zoals een speelveld, cabinet, ...). Het is wel niet dringend.

De bedoeling is om deze helemaal uit mekaar te vijzen en voor mezelf zo een stock aan basisonderdelen op te bouwen (zoals bijvoorbeeld schroeven, moeren, posts, switches, eventueel wat elektronica, ... ). Een ook om misschien wat te oefenen met retoucheren enzo.

Aangezien het dus dient voor slechts basisonderdelen, mag de prijs niet te hoog zijn. Bovendien gaat mijn voorkeur uit naar een Bally (periode 1977-1985) of een Williams System 11, maar dit is in principe geen vereiste.

Alle aanbiedingen zijn welkom! (Liefst geen EM :) )
No shirt. No shoes. No pinball.

zwartepanter
Real name: Stefan Verhoelst

Re: Sloopkast

Bericht door zwartepanter » 08 nov 2011, 18:05

Ik heb nog wat speelvelden staan, sommige met vanalles op... check topic op gameroom eens, want ik weet niet meer welke ik nog heb... ;)

taito6581
Real name: Peter Smets
Contacteer:

Bericht door taito6581 » 08 nov 2011, 19:48

ik heb nog een lege houten bak staan die rond een F14 Tomcat past.
op te halen in Westerlo.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST

glenn pellis
Real name: glenn pellis
Contacteer:

Bericht door glenn pellis » 08 nov 2011, 20:32

heb hier nog een compleet speleveld van een nba fastreak, heb nog niks nodig gehad, mag eventueel weg, maar mss boven u budget
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who, F-14 tomcat, jurassic park---www.depikkedieve.be-----

jay-jay
Real name: john van gemeren
Contacteer:

Bericht door jay-jay » 08 nov 2011, 21:24

last price, en kompleet GI speelveld, alles erop en eraan ( alleen motor en gearbox niet ) voor 100 euri`s
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

diesel64

Bericht door diesel64 » 08 nov 2011, 21:34

zwartepanter schreef:Ik heb nog wat speelvelden staan, sommige met vanalles op... check topic op gameroom eens, want ik weet niet meer welke ik nog heb... ;)
PM :)
taito6581 schreef:ik heb nog een lege houten bak staan die rond een F14 Tomcat past.
op te halen in Westerlo.
Bedankt voor het aanbod, maar laat nu net het cabinet zelf het minst noodzakelijke zijn waar naar ik op zoek ben. :)
glenn pellis schreef:heb hier nog een compleet speleveld van een nba fastreak, heb nog niks nodig gehad, mag eventueel weg, maar mss boven u budget
Idem. Bedankt. Maar ik vrees ook dat dat te duur gaat zijn gewoon om wat schroeven van te salvagen. :)
jay-jay schreef:last price, en kompleet GI speelveld, alles erop en eraan ( alleen motor en gearbox niet ) voor 100 euri`s
Say again? :wtf: Ik kan niet meteen volgens wat je hier bedoelt. Last Price?

jay-jay
Real name: john van gemeren
Contacteer:

Bericht door jay-jay » 09 nov 2011, 00:06

100 euro, is mijn uiterste prijs voor het komplete speelveld
er zit dus alles nog op en aan :good:
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

diesel64

Bericht door diesel64 » 09 nov 2011, 08:24

jay-jay schreef:100 euro, is mijn uiterste prijs voor het komplete speelveld
er zit dus alles nog op en aan :good:
Aha oké, ik kan terug volgen :)

Ik ga je zo dadelijk een PM sturen met een paar vraagjes. ;)

Q
Real name: Steven

Bericht door Q » 09 nov 2011, 10:17

Hey Kristof,

Ik weet niet exact wat je zoekt, maar het is mogelijk dat ik in de nabije toekomst een Swords Of Fury ga slopen. De "overschot" zou dan bestaan uit kabinet (al dan niet met poten) en gedeeltelijk geplunderd speelveld. Het enige wat mij interesseert zijn de boards, kopruit, glas, displays, plastics, miniplayfield en ramp.

Ben je eventueel geïnteresseerd in de "overschot" ? De vijsjes die ik op dat moment heb moeten losdraaien mag je er ook bij hebben hoor.

Het ambetante is alleen dat ik er op deze moment nog niet aan uit ben of ik ze ga slopen of niet. Ik heb die kast volledig dood gekocht en ondertussen speelt ze eigenlijk (ik heb het altijd gezien als een mooie oefening), alleen is er nog een probleempje met de speech en met 2 switchen (zie een bepaalde topic van mij). Ze zelf houden is geen optie omdat er een slijtage plekje is op het speelveld en quasi alle inserts bol staan. Dus als ik de mylar er afdoe, heb ik die garantie mee. En om dan zelf nieuwe inserts te gaan plakken etc etc, daar heb ik dan weer niet echt zin voor. Alhoewel die gewoon op ipdb staan... (dat zal dus wel een veel voorkomend probleem zijn met die kast)

Enfin, eens ze 100% werkt moet dus het verdict vallen. Het zou inderdaad zonde zijn een perfect werkende kast te slopen. Langs de andere kant als ik ze zo verkoop krijg ik misschien 400 à 450 max. Als ik de onderdelen die ik opsomde apart op Ebay.com gooi, dan zal het eerder richting de 1000 gaan, maar moet ik wel 27 keer naar het postkantoor.

Voilà, dusver de status op dit eigenste moment.

Grtz,

Q
*** Q is good for you !! ***

diesel64

Bericht door diesel64 » 09 nov 2011, 10:33

StevenQuintijn schreef:Hey Kristof,

Ik weet niet exact wat je zoekt, maar het is mogelijk dat ik in de nabije toekomst een Swords Of Fury ga slopen. De "overschot" zou dan bestaan uit kabinet (al dan niet met poten) en gedeeltelijk geplunderd speelveld. Het enige wat mij interesseert zijn de boards, kopruit, glas, displays, plastics, miniplayfield en ramp.

Ben je eventueel geïnteresseerd in de "overschot" ? De vijsjes die ik op dat moment heb moeten losdraaien mag je er ook bij hebben hoor.

Het ambetante is alleen dat ik er op deze moment nog niet aan uit ben of ik ze ga slopen of niet. Ik heb die kast volledig dood gekocht en ondertussen speelt ze eigenlijk (ik heb het altijd gezien als een mooie oefening), alleen is er nog een probleempje met de speech en met 2 switchen (zie een bepaalde topic van mij). Ze zelf houden is geen optie omdat er een slijtage plekje is op het speelveld en quasi alle inserts bol staan. Dus als ik de mylar er afdoe, heb ik die garantie mee. En om dan zelf nieuwe inserts te gaan plakken etc etc, daar heb ik dan weer niet echt zin voor. Alhoewel die gewoon op ipdb staan... (dat zal dus wel een veel voorkomend probleem zijn met die kast)

Enfin, eens ze 100% werkt moet dus het verdict vallen. Het zou inderdaad zonde zijn een perfect werkende kast te slopen. Langs de andere kant als ik ze zo verkoop krijg ik misschien 400 à 450 max. Als ik de onderdelen die ik opsomde apart op Ebay.com gooi, dan zal het eerder richting de 1000 gaan, maar moet ik wel 27 keer naar het postkantoor.

Voilà, dusver de status op dit eigenste moment.

Grtz,

Q

Ik zou eventueel wel geïnteresseerd zijn... maar... Swords of Fury is zo'n coole kast! :shock: Die muziek van die kast! :respect:

Dus... iets in me heeft liever dat je die niet sloopt, maar mocht je het toch doen, dan ben ik misschien wel geïnteresseerd in het speelveld ja (op voorwaarde dat niet enkel de houten plank over blijft na je plunderingen ;) ).

Q
Real name: Steven

Bericht door Q » 09 nov 2011, 10:55

Wordt vervolgd als ik die laatste prutsen er heb uitgehaald... :ugeek:
*** Q is good for you !! ***

zwartepanter
Real name: Stefan Verhoelst

Bericht door zwartepanter » 09 nov 2011, 12:25

Steven, als het in de nabije toekomst is, ben ik wel geïnteresseerd in de poten ;) .

Kuroto
Real name: Steve Gilissen

Bericht door Kuroto » 09 nov 2011, 15:47

Shit. Had ik het geld en de plaats had ik 'm meteen van je overgekocht, Steven!
Echt wel een coole kast.
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

vmuniverse
Real name: none

Bericht door vmuniverse » 09 nov 2011, 15:51

hey kuroto, what's with chewbacca?
Jij had toch zo'n groene beest animatie vroeger :)
Pinball is a little peace of art

Baron Shadow
Real name: Ruud Kooij

Bericht door Baron Shadow » 09 nov 2011, 16:39

StevenQuintijn schreef:Wordt vervolgd als ik die laatste prutsen er heb uitgehaald... :ugeek:
Arghhh niet slopen hoor zonde ! :wtf: :madman:
En zoals je ziet is er zat interesse in.
Zelf wil ik er zeker als er op het juiste moment een voorbij koopt ook graag 1 gaan kopen.
Zijn maar weinig leuke fantasy kasten maar dit is er zeker 1 van.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Kuroto
Real name: Steve Gilissen

Bericht door Kuroto » 09 nov 2011, 21:09

vmuniverse schreef:hey kuroto, what's with chewbacca?
Jij had toch zo'n groene beest animatie vroeger :)

Beetje variatie hé :)
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

Plaats reactie