Bericht
door Q » 09 nov 2011, 10:17
Hey Kristof,
Ik weet niet exact wat je zoekt, maar het is mogelijk dat ik in de nabije toekomst een Swords Of Fury ga slopen. De "overschot" zou dan bestaan uit kabinet (al dan niet met poten) en gedeeltelijk geplunderd speelveld. Het enige wat mij interesseert zijn de boards, kopruit, glas, displays, plastics, miniplayfield en ramp.
Ben je eventueel geïnteresseerd in de "overschot" ? De vijsjes die ik op dat moment heb moeten losdraaien mag je er ook bij hebben hoor.
Het ambetante is alleen dat ik er op deze moment nog niet aan uit ben of ik ze ga slopen of niet. Ik heb die kast volledig dood gekocht en ondertussen speelt ze eigenlijk (ik heb het altijd gezien als een mooie oefening), alleen is er nog een probleempje met de speech en met 2 switchen (zie een bepaalde topic van mij). Ze zelf houden is geen optie omdat er een slijtage plekje is op het speelveld en quasi alle inserts bol staan. Dus als ik de mylar er afdoe, heb ik die garantie mee. En om dan zelf nieuwe inserts te gaan plakken etc etc, daar heb ik dan weer niet echt zin voor. Alhoewel die gewoon op ipdb staan... (dat zal dus wel een veel voorkomend probleem zijn met die kast)
Enfin, eens ze 100% werkt moet dus het verdict vallen. Het zou inderdaad zonde zijn een perfect werkende kast te slopen. Langs de andere kant als ik ze zo verkoop krijg ik misschien 400 Ã 450 max. Als ik de onderdelen die ik opsomde apart op Ebay.com gooi, dan zal het eerder richting de 1000 gaan, maar moet ik wel 27 keer naar het postkantoor.
Voilà , dusver de status op dit eigenste moment.
Grtz,
Q
*** Q is good for you !! ***