Om eerst en vooral nogmaals een misverstand te weerleggen: origineel zijn dat geen decals! In die tijd werd de tekening rechtstreeks op het kabinet gezeefdrukt. Enkel bij de laatste Midway games hebben ze decals gebruikt (vanaf MB denk ik), en de gevolgen zijn bekend...
Dus in 't geval van een NF, moet je vraag eigenlijk zijn: decals over bestaande bedrukking
En als je dan mijn mening vraagt: Ik zou het niet doen. De belangrijkste reden is dat decals niet 100% dekkend zijn. In de bleke delen zijn die een beetje transparant. Met als gevolg dat je dus de originele bedrukking gaat blijven zien doorheen je nieuwe decal. En dus krijg je een soort vuile zweem. Bij mijn AFM had een vorige eigenaar decals gekleefd bovenop de bestaande bedrukking, en je kon dat echt goed zien.
Gezien de kostprijs van dergelijke decals zou ik toch wel aanraden om de moeite te doen om je kabinet te prepareren zoals het hoort. Grondig herstellen en schuren, primeren en lakken. Moeilijk is het niet, alleen veel werk... maar het resultaat zal dan ook goed zijn.
Terzijde: de tekening van een NF bijwerken dmv airbrush lijkt me niet meteen een evident jobke ten andere.
Succes ermee!

P