ik krijg op de lampjes van de muntdeur niet meer als 0,2 volt, de lampjes zijn wel goed, de zekeringen op heb ppb bord heb ik al na gekekenJoachimR schreef:nope, heeft daar niks mee te zien. De GI (general illumination) is onderverdeeld in 4 verschillende lussen dewelke allemaal via een appart zekering gaan op het ppb bord. als de lampjes van de slingshot en van de muntdeur uit zijn en voor de rest werkt de rest van de lampjes van de lus ligt het dus aan de houder of het lampje. als alle lampjes uit zijn van een lus ligt het wat moeilijker, maar dan zou ik eerst de zekering nakijken.
Welke zekering bedoel je trouwens met 8a? Als je daarmee de zekering van 8Ampère bedoelt is dit wel niet diegene van de solenoids, maar deze van de bewegende speelveld lampjes.
verder zit er op de voorkant van het kabinet nog een rood en een groen lampje? de rode knippert wel in testmodus, de groene krijgt ook geen stroom (lampje is ook goed)
verder werken de lampjes onder de slingshots, en die tussen de return/outlane vlak bij de flippers aan beide zijden niet. ook hier zijn de lampjes goed.