onlangs gemerkt dat er een loshanged draadje in de kopkast van mijn whirlwind hangt.
Het is een bruin-blauw draadje dat van het kleine printje komt dat op het bord met de lampjes achter de translite hangt. Probleem is dat ik van dit bordje in de manual nergens een schema terugvind. Dit bordje bedient waarschijnlijk de lampjes achter de translite, maar die doen het op het eerste zicht allemaal.
Op het bordje zitten 2 connectors: een grotere met daarboven een kleine met 2 pinnetjes. Het draadje is aangesloten op het bovenste pinnetje van de kleine.
In de backbox zelf gaan de rest van de kabeltje van dat bordje naar connector J7 op het interconnect board ("GI power to insert"). Ergens in het midden tussen de 2 is het draadje plots afgebroken.
Zoals gezegd heel vervelend, want ik vind geen informatie terug in de manual over dat bordje achter de translite (er zit ook een soort kartonnen doosje op met een sticker waarop gewaarschuwd wordt dat de garantie verloopt als het verwijderd is).
Weet iemand toevallig of dit wel een probleem is en op welke pin van de J7 dat draadje dan zou moeten aangesloten zitten? Indien er toch informatie over dat kleine printje in de manual staat, geef dan even de pagina mee, want dan heb ik er gewoon overgekeken